ויראלי

הלהקה הישראלית במחווה מצמררת על הבמה: "עמית הייתה זמרת מדהימה"

להקת "היהודים", הופיעה באמפי בקיסריה, שם ביצעה את אחת מהמחוות המרגשות בתולדות המוזיקה הישראלית, אחרי שהקרינו קטע בו עמית מן ז"ל, הפרמדיקית שנרצחה ב-7 באוקטובר במרפאה בבארי, שרה את השיר "קח אותי", והצטרפו אליה לדואט מצמרר. לפני כן, חברי הלהקה הקדישו את המופע לחטוף גיא אילוז ז"ל, חבר הצוות הטכני של הלהקה שנחטף ונרצח בעזה. צפו בתיעוד

מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
להקת "היהודים", אחת הלהקות הגדולות בתולדות הרוק הישראלי, ערכה אתמול (שבת) הופעה באמפי פארק שבקיסריה, שם ביצעה מספר מחוות מרגשות ומצמררות במיוחד במהלך, שלא הותירו אף עין יבשה.
בתחילת המופע, הלהקה סיפרה כי בחרה להקדיש את המופע ואת השיר "פעמון מלחמה" לחטוף גיא אילוז ז"ל, חבר הצוות הטכני של הלהקה שנחטף ממסיבת הנובה, נרצח בעזה וגופתו מוחזקת בשבי. אמא של גיא, דוריס, עלתה על הבמה וסיפרה על בנה שנרצח, כאשר בהמשך הופרחו בלונים צהובים בקריאה לשחרור כל החטופים והחטופות.
בהמשך ההופעה, חשפו חברי הלהקה כי הם קיבלו פנייה ממשפחתה של עמית מן ז"ל, הפרמדיקית שנרצחה בזמן שניסתה לטפל בפצועים במרפאה של קיבות בארי ב-7 באוקטובר, במסגרתה היא פנתה לסולנית הלהקה, אורית שחף, כדי להנציח את כשרונה על הבמה הגדולה.
באחד הרגעים המצמררים בתולדות המוזיקה הישראלית, לא פחות מכך, הלהקה הקרינה על מסכי הענק שמעל הבמה קטע של עמית מן ז"ל שרה את השיר של "היהודים" "קח אותי", כשבהמשך חברי הלהקה הצטרפו אליה ושרו עמה יחד את השיר. 
תום פטרובר, הסולן של הלהקה, אמר על הבמה: "עזבו את זה שהפסדנו בן אדם מדהים עם לב טהור, היא הייתה גם זמרת מדהימה. ההורים שלה שלחו לנו לשמוע קטע והחלטנו שאנחנו חייבים לעשות משהו".
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה