ויראלי

כוכב "האח הגדול" משתף: "לא פשוט למצוא זוגיות כשאתה מוכר"

ליאל קוצרי משתף בשאיפה למצוא אהבה וזוגיות: "אני נמצא בשלב של לראות סרט טוב, ללכת למסעדה טובה ולבנות חיים ביחד. זה באמת מה שאני מאחל לו"  
רוני שיינר | 
ליאל קוצרי (צילום אינסטגרם)

ליאל קוצרי, יוצא "האח הגדול", מיצה לדבריו את תקופת הרווקות והוא מייחל לזוגיות שתוביל לחיים משותפים, בית וילדים.

על הכמיהה שלו לבן הזוג המתאים איתו יבנה עתיד משותף ועל הקשיים בדרך, סיפר לישראל בידור: "אני לא רוצה להגיד שאני עושה מזה אישיו, אבל זה אישיו אצלי, נושא האהבה", אמר. "לא פשוט למצוא זוגיות כשאתה מוכר, לא פשוט למצוא זוגיות כשאנשים שופטים אותך על סמך מה שהם ראו על המסך, לא פשוט למצוא זוגיות כשאתה מכוון למשהו מאוד רציני ובריא כמו בית וילדים, ואנשים עוד רוצים לכבוש ומועדונים כל היום. זה כבר לא אני. אני נמצא בשלב של לראות סרט טוב, ללכת למסעדה טובה ולבנות חיים ביחד. זה באמת מה שאני מאחל לו".  
בסוף השבוע תקף קוצרי את הממשלה ואת העומד בראשה, בנימין נתניהו, בשל מצבם העגום של החטופים הנמצאים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר. "אני חושב שיש לנו ממשלה בדיחה. אני חושב שכולם צריכים להרים את הטוסיק שלהם מהכיסא, שהם לא מכבדים אותו בשום צורה, ולעוף. אם החטופים שלנו נמצאים כבר כמעט שנה בעזה, זו תעודת עניות לכל חברי הכנסת שיושבים שם ומשחקים בלמי יש יותר גדול. אני מתבייש שזאת הממשלה שלי". ינון מגל, מגיש התוכנית "הפטריוטים", הגיב לדברים: "אם תראו הרבה ערוץ 12, זה מה שיקרה לכם".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה