ויראלי

קרן פלס נשברת בכאב: "חוזרת הביתה ואין שם אף אחד"

בפוסט כואב שיתפה הזמרת על תחושת ריקנות לשוב לבית ריק כשהבנות אצל אביהן: ״הלב גדל ביחד איתך. מילים של אמצע הלילה והחיים: כשבית אחד הופך לשני בתים, את מוצאת את עצמך לראשונה חוזרת הביתה ואין שם אף אחד"
מערכת ice |  4
קרן פלס (צילום שי פרנקו)
קרן פלס שיתפה אמש (שבת) פוסט חשוף וכואב מאוד מבחינתה על התחושות שלה בשל המעבר לבית אחר אחרי הפרידה המאוד מתוקשרת מבעלה נועם טור, ממנו נפרדה לפני קצת יותר מחצי שנה בתום 12 שנות זוגיות ושתי בנות.
בפוסט שיתפה על תחושת ריקנות לשוב לבית ריק כשהבנות אצל אביהן, אבל דווקא התמונה שהעלתה פלס עם הכלב החדש שלה גרם לכעס גדול. הזמרת כתבה: ״הלב גדל ביחד איתך. מילים של אמצע הלילה והחיים: כשבית אחד הופך לשני בתים, את מוצאת את עצמך לראשונה חוזרת הביתה ואין שם אף אחד".

עוד כתבה: "כשהבית החדש שלך הוא לא זה שהילדים רגילים לקרוא לו בית, כי את זאת שיצאה, את מגלה באופן הכי עמוק ומיידי, עד כמה באמת בית זה כל כך הרבה יותר מקירות, גג ורצפה. הדבר הראשון שהיה לי ברור שאני חייבת לעשות, בתקופת חוסר הבהירות הכללית (ולא רק האישית), זה להביא זנב מקשקש אל חיינו".
עוד כתבה לסיום: "כשאני פותחת את הדלת - תמיד יש מי שכמעט נופל מהרגליים מרוב התרגשות וכשאני הולכת - היא מביטה בגעגוע, שעוד לא זכה לצידוק, אל עבר הדלת הנפתחת ונסגרת, עד שאתרחק. בשביל הילדים הבית החדש הוא לא כתובת ואפילו לא התמודדות עם מציאות אחרת. קוראים לה פפר, גורה אדומת שיער בת שלושה וחצי חודשים״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הזנב מכשכש לא מקשקש
    זוקף נופלים 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נ.ב. מתברר שגם חיי כלב עשויים להיות חיים טובים.
    סגור
  • 3.
    מיותרת
    אריאל 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבחיים , לעולם ,לא יחכה לך אף אחד, יצור מיותר שכמוך,
    סגור
  • 2.
    סיפורה של שפחה
    מעריצה לשעבר 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז שהצטרפה למחאת הסמאל, המצב אצלה הולך ומידרדר. חבל
    סגור
  • 1.
    השתגענו
    שלמה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה לאנשים איפה האנשים של פעם שידעו לשמור על המשפחה כמעט בכל מחיר מה קורה קצת קשה מחפשים ריגושים בחוץ רוצים לטרוף את החיים ולא מבנים שאנחנו כבר לא בני 18 ואח"כ מתלוננים אבל יש כלב נראה לך גברת להחליף ילדים בכלב מהקורה קרן לכי לפחות לחברות מקפלן
    סגור