ויראלי

מגישת הערוץ החדש בישראל מתעלמת: "לא להתרגש מהביקורת"

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה מירי מיכאלי שיתפה בתחושות שלה: "בתום שבוע השידורים הראשון שלנו ב @i24news_he אני רוצה להודות לכם על הצפייה, על הפרגון והאהבה. השנים והניסיון לימדו אותי לא להתרגש מהביקורת ולא להתאהב במחמאות. רק להמשיך לעבוד קשה"
מערכת ice |  3
מירי מיכאלי (צילום יוטיוב/ דמוקרטTV)
מגישת המהדורה המרכזית הערוץ החדש בישראל, i24news, מירי מיכאלי, נשמעת מרוצה מאוד מההתחלה של הדרך החדשה שלה בקריירה עם הערוץ שמנסה לתת אלטרנטיבה למהדורות החדשות בישראל, גם בימי שבת.
בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה היא שיתפה בתחושות שלה: "בתום שבוע השידורים הראשון שלנו ב @i24news_he אני רוצה להודות לכם על הצפייה, על הפרגון והאהבה. השנים והניסיון לימדו אותי לא להתרגש מהביקורת ולא להתאהב במחמאות. רק להמשיך לעבוד קשה".

עוד הוסיפה: "וכמו שהתחייבנו בפתיחת שידורי הערוץ- נעשה הכל כדי להביא לכם עיתונות טלוויזיונית במיטבה. עלינו. האינבוקס שלי תמיד כאן לרשותכם (ומי שניסה יודע- אני עונה!), למחשבות, רעיונות, ביקורות וסיפורים. שבת שלום".
העוקבים פירגנו בגדול, אבל גם היו מי שלא כל כך התלהבו: "האמת מירי? אני קצת חושד שהערוץ שלך הוא איזה שופר-לייט של שקרנייהו ומלכך הפנכה, קרעעי … ימים יגידו", "מלכה, ביקורות/מחמאות, לא זה ולא זה, מה שחשוב הוא העשייה, הסיפוק, ההגשמה והידיעה שהכל זה דרך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עיתונות הוגנת מתבקשת
    אורה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי חשוב שתיהיו תקשורת הוגנת לא לימין ולא לשמאל תיהיו בעד עם ישראל ולא בידי הפולטקאים לא להיות שופרות של אף אחד אלא שופרות של עם ישראל להיות עיתונות הוגנת וישרה בלי מיניפולציות שקריות ומוגזמות אל תשכחו שמי שמפרנס אותכם זה עם ישראל בלבד ותאמינו לי אחרי כל זה אתם תצליחו בגדול לא לחקות את 12 ו13 השמלאנים ולא לחקות את 14 הימניים להיות הוגן וישר וענייני והכי חשוב לא הינטוע בעם ישראל שנאת חינם
    סגור
  • 2.
    רק 14 (ל"ת)
    רק 14 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה ערוץ ימני בעל הבית לא יתן להם חופש עיתונות
    ישראלי 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא מגישה גרועה עוד מימי תוכניות הבוקר .
    סגור