ויראלי

"תודה לאל שאני אזרח ערבי במדינה היהודית היחידה בעולם"

יוסף חדאד אכל בקלאווה בשידור חי לאחר שדווח על חיסול, ומצליח לעצבן רבים בישראל ובעולם, כאשר הוא מופיע מול הפגנות פרו פלסטיניות ומציב להם עובדות שונות בפנים. כעת הוא מפרסם הטרלה נוספת, פרי יצירתו של כוכב ההסברה הישראלי
מערכת ice |  1
יוסף חדאד מקבל את התואר (צילום אייל מס)
אושיית הרשת ומי שנחשב לאחד מאנשי ההסברה הטובים עבור מדינת ישראל, במיוחד בתקופות כאלו, יוסף חדאד, פרסם אתמול (שבת) בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) סרטון הטרלה, כפי שהוא מרבה לעשות, כלפי העולם הערבי.
לאחר שלא פעם חדאד, שמופיע רבות באולפני הטלוויזיה, ביצע כמה הטרלות כמו לאכול בקלאווה בשידור לאחר דיווחים על חיסול, או סרטונים רבים בהם הוא מתועד מופיע בגאון מול מפגינים פרו פלסטיניים, בארץ ובעולם.
כעת הוא מפרסם הטרלה נוספת כזו, בצורת סרטון הומוריסטי עם מסר קצר וקולע. הסרטון הוא מסוג הסרטונים שאנו מרבים לראות ברשתות החברתיות ובכמויות רבות מאד בעולם הערבי, שנראה ששם אוהבים את פרובוקציות הרשת האלו ועושים אותן בכמויות אדירות נגד ישראל. הפעם חדאד השיב להם בתגובה הולמת.
 
יוסף חדאד פרסם סרטון בו הוא נראה מחויך מאוזן לאוזן ומעל ראשו אצים במהירות דגלים של מדינות, כאשר לאחר שעוברים הרבה דגלים של מדינות ערביות, דגל ישראל נעצר ומתנוסס בסרטון מעל ראשו. את הסרטון פרסם חדאד לצד הכיתוב: "22 מדינות ערביות יש בעולם תודה לאל שאני אזרח ערבי במדינה היהודית היחידה בעולם!"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוסף חדאד מלך ?? (ל"ת)
    אחד העם 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור