ויראלי

יוסף חדאד בפרידה מצמררת: "כאב שלא נגמר, אשתו בהיריון"

חדאד כתב: "עוד בשורה כואבת על חלל צה"ל במלחמה, הפעם זה מהגזרה הצפונית מירי חיזבאללה. רס״ן במיל׳ איתי גלאה, בן 38 מרמת גן נפל על הגנת המולדת. הוא הותיר אחריו 2 ילדים ואת גל אשתו שבהריון. כאב שלא נגמר... גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
זה לא נפסק. יוסף חדאד ממשיך כואב את נפילתו של כל חלל צה"ל. אחרי שספד השבוע לליאורה, אמה של נועה ארגמני, שנחטפה ב-7 באוקטובר לשבי החמאס וחולצה לפני 3 שבועות במבצע הרואי של כוחותינו, היום (חמישי) הוא כתב בכאב על נפילתו של חייל צה"ל.
חדאד כתב: "עוד בשורה כואבת על חלל צה"ל במלחמה, הפעם זה מהגזרה הצפונית מירי חיזבאללה. רס״ן במיל׳ איתי גלאה, בן 38 מרמת גן נפל על הגנת המולדת. הוא הותיר אחריו 2 ילדים ואת גל אשתו שבהריון. כאב שלא נגמר... גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
כזכור, אמש חדאד כתב: "עוד חלל צה"ל גיבור. סרן איליי אלישע לוגסי, בן 21 מקריית שמונה, נפל בעזה. בזמן שהבית שלו בצפון תחת אש חיזבאללה, איליי יצא להילחם בדרום בחמאס למען הבית של כולנו".

עוד המשיך: "תבינו שאיליי היה בן יחיד אך התעקש להילחם! תבינו שאיליי נפצע בתחילת המלחמה אך התעקש לחזור!! הוא נפל מטיל נ"ט. גיבור ישראל... יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
כזכור, על ליאורה ארגמני כתב חדאד כתב ברשתות החברתיות: "ליאורה ארגמני נפטרה אחרי מאבק קשה במחלת הסרטן. עצוב כל כך, אך לפחות במאבק אחר היא זכתה לנצח והמשאלה האחרונה שלה הוגשמה כשביתה נועה שוחררה משבי חמאס..תנוחי על משכבך בשלום ליאורה יקרה, כולנו מחבקים את נועה ואת יעקב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוסף חדאד אחינו היקר, יהלום נדיר. השם ישמור אותך! (ל"ת)
    ישראלי 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור