ויראלי

רמי לוי מותקף בגלל ציוץ של ינון מגל: "עושים כסף מהמלחמה"

איש העסקים רמי לוי החל לשווק בחלק מסניפיו את הכובע המזוהה עם ינון מגל, שאותו הוא חובש במהלך שידורי תוכנית "הפטריוטים". הוא ככל הנראה לא צפה את הסערה שהתעוררה ברשת בעקבות המהלך
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העיתונאי ומגיש תוכנית הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל, מרבה להשתמש במונח "הניצחון המוחלט" בהקשר של מלחמת חרבות ברזל, ואף בתקופה האחרונה החל להופיע בשידורי התוכנית כשהוא חובש כובע ועליו הכיתוב עם המונח שהוטבע.
מגל ככל הנראה שהעניין תופס תאוצה ברשת והוא החל למכור את הכובעים. הוא אף הצליח להכניס אותם למדפים של חלק מסניפי רמי לוי ופרסם זאת בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). בציוצו כתב מגל: "כובעי ניצחון מוחלט עכשיו גם רמי לוי. כרגע בסניפים: גוש עציון נתיבות אריאל ביג קריית גת אשקלון שער בנימין."
 
אלא שלאחר הפרסום, התחוללה סערה ענקית ברשת והציוץ "זכה" לתגובות רבות ומזלזלות במהלך. בתגובות נרשמה ציניות וכעס כלפי המהלך של מגל, ורבים מהגולשים הדגישו בפניו עד כמה המונח בעייתי, בשעה שחיילים נהרגים ותושבי הצפון עדיין מפנים מבתיהם.
הגולשים תקפו לא רק את ינון מגל אלא גם את איש העסקים רמי לוי, מאחר והוא מסכים למכור את הכובע בסניפיו. אחד הגולשים הגיב לציוץ של מגל בכעס וכתב: "עושים כסף מהמלחמה הא? חלאה". זאת כאשר גולש נוסף כתב: "עוד סיבה למה לא לקנות אצל רמי לוי". עשרות תגובות זועמות נוספות התקבלו לציוצו של מגל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה