ויראלי

כוכבת הטיקטוק הישראלית חשפה לגולשים: "הרגשתי סחרחורת והתעלפתי בלידה"

צמד כוכבי הרשת אור זוטי ודריה יופרוב תיעדו את כל תהליך ההריון לקראת הלידה של בנם הבכור ליאם. כעת חושפת דריה כי הרגישה רע מאוד בדקות שאחרי הלידה בבית החולים: "הייתי בחדר הלידה יומיים"

מערכת ice | 
רופאים (צילום freepik)
כוכבי הטיקטוק ששיתפו את העוקבים בהריון שעברו, חשפו בימים האחרונים כי דריה לא הייתה בהכרה למשך דקות ארוכות מיד לאחר הלידה.
בסרטון שהעלתה דריה יופרוב לחשבון הטיקטוק סיפרה כי שהתה בחדר הלידה במשך יומיים, ולאחר שבנה הבכור יצא לאוויר העולם היא התעלפה: "הרגשתי סחרחורת, ומאז אני לא זוכרת כלום".
 
@didi_954 את הסטוריטיים הזה אתם חייבים לשמוע! 🤯 יצא לכם לטעום חינקלי?? כי אני מכורה! אני מצאתי ב @אייס סוויט #חינקלי_זה_הדיבור ♬ original sound - Didi_954

בן זוגה אור זוטי סיפר אלו היו רגעים מותחים במיוחד שנמשכו 10 דקות: "בזמן הזה שדריה לא היתה איתנו, ראיתי אותה מתחילה לפרכס. פתאום נכנסו 10 רופאים לחדר, מוציאים את כולם מהחדר חוץ ממני ואת ליאם. נלחצנו של החיים". בסופו של דבר הצליחו הרופאים לייצב את מצבה ולהציל אותה.
אור אלקיים זוטי ודריה יופרוב, כוכבי הרשת והטיקטוק, נישאו לפני שנתיים בחתונת ענק באולמי קאלה בחיפה מול מאות חברים ובני משפחה. הגיעו לחגוג: אלה לי להב, אורין ג'ולי, נטע ברזני ובן הזוג גרי דן, אנגל'ס ברנס ואחרים. מי שבלטה בהיעדרה מהאירוע הנוצץ היתה מאיה ג'ריס שאישרה הגעה מראש אבל ברגע האחרון הבריזה - אולי בגלל ששמעה שהאקסית אלה לי להב תהיה שם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה