ויראלי

מעיין אדם חושפת בכאב: "התייסרתי נורא, אמרתי כן לניתוח"

אדם כתבה בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות: :"כשהמליצו לי לעשות ניתוח קיסרי כי תהיה לי סכנה בלידה רגילה התייסרתי נורא, לא הצלחתי לקבל החלטה ואמרתי מאמא שתבקש ממפל לאותת לנו מה לעשות כי אני אבודה"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בסוף השבוע האחרון, מעיין אדם הפכה לאמא לשתיים, כאשר הביאה לעולם את קדם, שם שהוא כולו מחווה לאחותה מפל אדם שנרצחה ב-7.10 במסיבת נובה על ידי מחבלי החמאס, היום (שני) היא חשפה עוד כמה רגעים מהיום ההוא.
אדם כתבה בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות: :"כשהמליצו לי לעשות ניתוח קיסרי כי תהיה לי סכנה בלידה רגילה התייסרתי נורא, לא הצלחתי לקבל החלטה ואמרתי מאמא שתבקש ממפל לאותת לנו מה לעשות כי אני אבודה".

עוד היא הסבירה בסטורי שהעלתה בנושא: "מפל שולחת לה סימנים עוצמתיים שיפילו מהרגליים גם את הסקפטיים והצינקנים הגדולים. הניתוח נקבע ל-14.6 והיו לי 24 שעות לקבל החלטה".
לסיום כתבה: "כמה דקות אחרי זה היא נכנסת לחדר רועדת, רועי בן הזוג של מפל בארצות הברית כבר חודשים והיה אמור להשאר לתקופה ארוכה, הוא התקשר להודיע לה שהחליט לחזור לישראל מעכשיו לעכשיו, וינחת כבר מחר ב-14.6 מפל שלחה אותו כי היא לא יכלה להגיע. תשובה אמרתי כן לניתוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה