תרבות ופנאי

מעיין אדם חושפת בכאב: "הבת שלו מתה יחד עם אחותי במסיבה"

אשת התקשורת העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו ובו שיתפה כי לה ולפרופסור אשר ניתח אותה במהלך הניתוח הקיסרי שעברה, יש עבר משותף וכואב במיוחד. "אני מתקשרת שהוא יחפש את אחותי באיכילוב כי היא נורתה, הוא מספר לי שהבת שלו מתה יחד איתה"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת מעין אדם עלתה לכותרות בתחילת המלחמה לאחר שנודע כי אחותה, מפל, נרצחה על ידי מחבלים במסיבת הנובה. בהמשך, אדם חשפה בהתרגשות כי היא בהיריון ובסוף השבוע האחרון ילדה בת שנייה בניתוח קיסרי. בסטורי שהעלתה הערב (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלה, היא צילמה את הרופא אשר טיפל בה, שמתברר כי לשניים עבר משותף וכואב במיוחד.
"לפרופסור יוגב ולי יש שותפות גורל שהלכה והתעמקה עם השנים. הכל התחיל בפאנל של רסקין כשהוא ממש מכריח אותי לעשות שימור פריון ומשנה לי את הקארמה בחיים. שלוש שנים אח"כ הוא תופר אותי בחדר לידה, חצי שנה אחרי אני מתקשרת אליו שיחפש את אחותי באיכילוב כי היא נורתה במסיבה". אדם שיתפה בהמשך: "הוא מספר לי שהבת שלו מתה יחד איתה".
בהמשך היא כתבה כי השניים הגיעו לבית העלמין עבור ההלוויות של מפל ושל ליבי (בתו של הפרופסור), וכעת היא מספרת באופטימיות: "הנה אנחנו היום, אחרי שהוציאו לי עוד ילדה מהבטן. מחזיקים חזק לא לבכות. מאושרים ומפורקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעייןנ
    מירי שולברג 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תפסיקו לכתוב על כל הגיג שהבחורה הזאת חולת פירסום מוציאה מפיה
    סגור