ויראלי

גרושתו של יהודה לוי חוגגת: הזוגיות החדשה עם נכדו של הטייקון

הדוגמנית ומי שהייתה אשתו של יהודה לוי, שלומית מלכה, חזרה לארץ לתקופה מסוימת לאחר שעזבה לחו"ל, כאשר התגרשו השניים. כעת נודע כי הסיבה לחזרתה היא הזוגיות החדשה שלה אותה היא חוגגת, עם אחד מנכדיו של הטייקון יצחק תשובה
מערכת ice |  1
שלומית מלכה (צילום מתוך האינסטגרם)
יהודה לוי ודנה פריד נראים מאושרים מתמיד ולאחרונה גם מפרסמים זאת ברשתות החברתיות. מי שנעלמה מעט מהכותרות היא גרושתו של לוי, הדוגמנית שלומית מלכה, לאחר שעזבה לחו"ל אחרי שהזוג הנוצץ החליט על הפרדת כוחות וסיום תקופת הנישואין שלהם.
כעת, על פי פרסום של ליאורה גולדנברג-שטרן באתר TMI, מלכה חזרה לארץ לתקופה לא ידועה כרגע, כדי לחגוג זוגיות חדשה עם אביב דניאל, נכדו של לא אחר מהטייקון ואיש העסקים הישראלי, יצחק תשובה.
כזכור, רק בימים האחרונים חגג לוי את יום הולדתו ה-45, כאשר רבים מיהרו למסור לו את ברכותיהם החמות. אחת המברכות, יעל בר זוהר, אף הגדילה לעשות ופרסמה תמונת עבר שלה ושל לוי, כאשר שניהם בתחילת הקריירה שלהם ואולי הביכה אותו מעט, אך הכל ברוח טובה.
לאחר מכן זוהר פרסמה את ברכתה המלאה והמרגשת ללוי. את יום הולדתו חגג לוי בזרועותיה של בת זוגו, דנה פרידר. גם פרידר לא שכחה למסור את ברכתה לאהובה וכתבה לו: "מזל טוב אהבת חיי, עוד סיבוב מסביב לשמש, האיש היחיד בעולם שהשמש חיוורת לידו, אני אוהבת אותך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אהבה אמיתית
    גלית 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה סיסמאות וצלצולים היום האהבה נגמרת מהר ונישואין לא מחזיקים מעמד הכול מזוייף. עוד לא מספיקים להתגרש וכבר עוברים למערכת זוגית חדשה הזוי, אז איזה אהבה זאת ?האהבה אמיתית היתה מחזיקה מעמד 50, 60 שנה ,ולא מס' חודשים חבל היו זמנים
    סגור