ויראלי

יהודה לוי חושף בווידוי מדאיג: "הייתי בחרדה עצומה"

יהודה לוי מתמודד עם אתגר חדש: מסע מרגש בהנחיית המירוץ למיליון בקשת 12 וחושף בראיון: "זה משהו כל כך חדש עבורי. אני מתהלך אומנם בזירה הזו כל כך הרבה זמן, אבל תמיד בכובע השחקן. עברתי תהליך מאוד ארוך עד שלאט לאט לבשתי את הבגד הזה והרגשתי איתו בנוח כמו היום"
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
יהודה לוי, אחד השחקנים המוערכים בישראל, עומד בפני אתגר קריירה חדש ומרגש. לאחר שנים של סירוב לתפקידי הנחיה, לוי הסכים לקחת על עצמו את תפקיד המנחה בעונה החדשה של "המירוץ למיליון", שתעלה בקרוב בערוץ קשת 12. מה שהתחיל כצעד נועז הפך במהרה למסע אישי ומקצועי מטלטל עבור השחקן הוותיק.
לוי, שהתפרסם בתפקידים מורכבים בסדרות מצליחות כמו "גוף שלישי", "ריקוד האש", "עלומים" ו"איש חשוב מאוד", מצא את עצמו בטריטוריה לא מוכרת. "הייתי בחרדה עצומה", הוא משתף בכנות בראיון למאקו. "זה משהו כל כך חדש עבורי. אני מתהלך אומנם בזירה הזו כל כך הרבה זמן, אבל תמיד בכובע השחקן. עברתי תהליך מאוד ארוך עד שלאט לאט לבשתי את הבגד הזה והרגשתי איתו בנוח כמו היום. תמיד סירבתי להנחייה כי לא רציתי להיכנס לאזור הזה בכלל".
העונה החדשה של "המירוץ למיליון" מבטיחה להיות מרתקת במיוחד. המתמודדים יטיילו במספר המדינות הגדול ביותר בתולדות התוכנית העולמית, כאשר נקודת ההזנקה תהיה בנקודה הצפונית ביותר בכדור הארץ, בלב הר געש פעיל. עבור לוי, החוויה הייתה לא פחות דרמטית מזו של המתמודדים.

לצד 13 הזוגות המתחרים, לוי מצא את עצמו במסע אישי של גילוי עצמי וצמיחה מקצועית. הוא נדרש להתמודד עם אתגרים חדשים, לנווט בין רגעי מתח ושמחה, ולהוביל את התוכנית בדרכו הייחודית.
"זה היה כמו לקפוץ ללבה בוערת," מתאר לוי את תחושותיו הראשוניות. "אבל ככל שהתקדמנו, גיליתי צדדים חדשים בעצמי. הקשר שנוצר עם המתמודדים והיכולת להיות חלק מהחוויה שלהם היו מרגשים ומעצימים."
עבור הצופים, העונה החדשה מבטיחה לא רק תחרות מרתקת ונופים מרהיבים, אלא גם הזדמנות לראות את יהודה לוי בתפקיד חדש לחלוטין. הכריזמה והעומק הרגשי שהפגין בתפקידיו הדרמטיים מקבלים ביטוי חדש בהנחיה, מה שמוסיף רובד נוסף לתוכנית האהובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה