ויראלי

ירדן ג'רבי משתפת בכאב: "המסלול שבחרנו הוא כישלון מוחלט"

ג'רבי כתבה באינסטגרם שלה: "רעשי רקע מלווים אותנו בכל שלב בחיים, תגובות על מראה הגוף שלנו, המקצועיות, היכולות, האם נצליח ואולי המסלול שבחרנו הוא כישלון מוחלט- והאמת, בכל תחום ובכל רגע"
מערכת ice |  5
ירדן ג'רבי ודני יוחטמן ברוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
ירדן ג'רבי, אחת הכוכבות הגדולות של העונה ב'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, הייתה קרובה מאוד אמש (שבת) להדחה, אבל היא ניצלה והמשיכה לעוד פרק ולעוד ריקוד חדש עליו תעבוד.
ג'רבי כתבה באינסטגרם שלה: "רעשי רקע מלווים אותנו בכל שלב בחיים, תגובות על מראה הגוף שלנו, המקצועיות, היכולות, האם נצליח ואולי המסלול שבחרנו הוא כישלון מוחלט- והאמת, בכל תחום ובכל רגע".

עוד המשיכה: "תחשבו עם עצמכם בכמה סיטואציות זה ניהל ופגש אתכם ואפילו גרם לכם להתלבט ולהישבר, לשנות מסלול, לפעול בצורה שאתם פחות מתחברים אליה כי ככה אמרו. רעשי רקע תמיד יהיו! השאלה מה עושים איתם. למדתי לפתח מנגנון הגנה, התעלמות טוטלית מרעשי הרקע והתמקדות במטרה שהצבתי לעצמי".
 
ג'רבי גם כתבה: "זה לוקח זמן לפתח את ההתעלמות הזאת ונדרשת סביבה תומכת, יש לי הורים מדהימים שהיו שם עבורי בכל רגע ורגע. בכל פעם שרעש הרקע ישפיע עליכם, חישבו למה בחרתם במטרה, תאהבו את עצמכם כמו שאתם, שתפו את האנשים הקרובים אליכם שאוהבים אתכם ותתעסקו במסלול שלכם".
לסיום הסבירה: "כמו שיכולתם לראות, כמעט הודחתי היום- שוב. אני מתמקדת בעבודה ובשיפור היום-יומי שלי וממשיכה קדימה. תודה רבה לדני שמוציא ממני את ההכי טוב ולצוות ביוטי שלי שעושה עבודה מדהימה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צרות של עשירים...
    ג.מ 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אגיד לך, יד לך "בעיות קשות"...
    סגור
  • 4.
    משחק מכור בהחלט
    אודל 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקהל 3 פעמיים שם אותה בהדחה ובאופן קבוע השופטים מצילים אותה ומצטערת לומר שמבין השתיים שהגיעו להדחה לירדן הגיע ללכת הביתה יותר אך עושה הרושם שהשופטים החליטו שהיא תגיע הכי רחוק שאפשר כל עוד זה תלוי בהם וככה הם מתנהלים
    סגור
  • 3.
    ירדן
    ש.א. 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשה מרשימה, בכל המובנים.
    סגור
  • 2.
    ירדן ג'רבי משתפת בכאב? מה כואב בזה שהיא לומדת
    אורח 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לחיות עם רעשי רקע????
    סגור
  • 1.
    תסתמי חמוצה. (ל"ת)
    מיכאל 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור