ויראלי

בתו של הזמר המפורסם חושפת את האסון: "כוויה קשה בפנים"

ליהי טולדנו מספרת על אסון הטיפוח הכי גדול שקרה לה: "גיל 15, הורדת שפם שהובילה לכוויה קשה בפנים. לקח לה זמן לרדת ואני נאלצתי למצוא פתרונות יצירתיים. מכונות שיזוף תמיד קרצו לי, אבל מסיפורים על מה זה יכול לעשות לגוף אני מפחדת להתחיל"
מערכת ice |  2
ליהי טולדנו (צילום All in)
בעולם הזוהר והבידור הישראלי, ליהי טולדנו מתבלטת כאחת הכוכבות הרב-תחומיות והמסקרנות ביותר. מהופעותיה המרגשות ב"מחוברים" ועד לתפקידה המאתגר בעונה החדשה של "מיוחדת" בכאן חינוכית, טולדנו מוכיחה שוב ושוב את כישרונה הרב-גוני.
אך מעבר לאור הזרקורים והמסך, מסתתרת אישיות מרתקת עם טעם אופנתי ייחודי וגישה מעניינת לטיפוח. בראיון אישי וכנה לוואלה פשן, טולדנו חושפת את הצדדים הפחות מוכרים של חייה, מפחדים אישיים ועד לפריטי לבוש נוסטלגיים, ומזמינה אותנו להציץ אל מאחורי הקלעים של חייה המרתקים.

בין היתר סיפרה על אסון הטיפוח הכי גדול שקרה לה: "גיל 15, הורדת שפם שהובילה לכוויה קשה בפנים. לקח לה זמן לרדת ואני נאלצתי למצוא פתרונות יצירתיים. מכונות שיזוף תמיד קרצו לי, אבל מסיפורים על מה זה יכול לעשות לגוף אני מפחדת להתחיל".
רק לאחרונה, במסגרת אירוח בפודקאסט של צחי אליהו, "מתוך השבר" מבית "All in", שיתפה טולדנו בתקופה הקשה שעברה לאחר שהוריה גילו לראשונה כי היא נמשכת לבנות: "התקופה הזאת של הצבא, זו תקופה שבה אני נכנסת לזוגיות עם בת, חיה אצלה בבית, כבר לא גרה בגן יבנה עם ההורים שלי. הם עדיין לא יודעים שאנחנו זוג. אני באה מבית כאילו תרבותי, אבל די פרימיטיבי", סיפרה טולדנו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עם הדוד הדפקט שלך הבמה הטיבטית אני הייתי מתבייש לשיר
    דודו 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר אלים וטיפש פצצות העלק עפר לוי איכס עלייך ועליו תמשיכי לעודד גבר שדופק מכות ומתעלל
    סגור
  • 1.
    לא מתיחסים ובמשך השנים זה יורדד
    זמן 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשך הזמן יורד הכלל
    סגור