ויראלי

בן אל תבורי מבקש: "תעזבו אותי בשקט"

אחרי שחשף כי עבר הטרדה מינית כילד, חשיפה שעוררה סערה ציבורית והביאה לשיח רב ברשת, שכללה גם הכחשות מצד חלק מבני משפחתו שטענו כי שיקר במטרה לקדם את האלבום שבדרך, בן אל תבורי פונה למעריציו: "בבקשה... עזבו אותי בשקט"
רוני שיינר |  3
בן אל תבורי מתראיין לאולפן שישי (צילום אולפן שישי, חברת החדשות)
בן אל תבורי התראיין בסוף השבוע האחרון למהדורת החדשות של קשת 12, וחשף פרטים אינטימיים וקשים מחייו, ביניהם הטרדה מינית שעבר כשהיה בן 8 בלבד. 
דבריו של בן אל עוררו סערה ציבורית והביאו לשיח רב ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת. מעריצים רבים ואנשי תקשורת מיהרו להביע תמיכה ולחבק, ביניהם נורית גפן שחשפה לראשונה, בעקבות הסיפור של בן אל, כי עברה הטרדה מינית בעצמה כשהייתה ילדה. אך היו גם שהעבירו ביקורת על בן אל, בראשם חלק מבני משפחתו, שטענו כי דבריו אינם נכונים וכי סיפור ההטרדה הומצא על ידו במטרה לקדם את אלבום הסולו החדש שלו. 
לפני זמן קצר פרסם בן אל סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו כתב באנגלית: "בבקשה... עזבו אותי בשקט".
נזכיר, כי שמו של בן אל לא יורד מהכותרות בשבועות האחרונים: לאחר שנפרד מבת זוגו דני לוי, הסטייליסטית של קים קרדישיאן, פרידה שסוקרה רבות בכלי התקשורת, חשף בן אל כי הוא מחפש אחר זוגיות חדשה באתר ההיכרויות הבינלאומי, "ראיה". צילום מסך של הפרופיל שלו באתר הודלף לרשת ופורסם בתקשורת. בנוסף, השלים בן אל עם האקסית הקודמת שלו ואם בנו, אורטל עמר, כשההתחממות ביחסים, שידעה עליות וירידות חדות במהלך השנים, סוקרה גם היא.   
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוטנטי
    פינחס 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן אל עלה והצלח אתה אותנטי ומקסים אל תתן לאנשים רעילים גם במשפחה להיות אתה אתה מתנהג כמו שאתה ןהם מתנהגים כמו שהם אותנטי מקורי זה הכח שלך גם חולשות זה אנושי אתה מצויין
    סגור
  • 2.
    ממש לא מעניין (ל"ת)
    ליאור 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מעניין
    אהרון 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מעניין. הוא יוזם את כל הפרסומות
    סגור