תרבות ופנאי

בן אל תבורי התגבר על האקסית? זה הצעד המפתיע של הזמר

לאחר שנחשף כי תבורי ובת זוגו דני, הסטייליסטית של קים קרדשיאן, נפרדו בעקבות משבר ביחסים, כעת הכוכב נמצא באפליקציית היכרויות מסקרנת במיוחד, מדובר בפלטפורמה בשם Raya, אשר מיועדת למפורסמים בלבד שמקבלים אישור בשביל להירשם לשירותיה
מערכת ice | 
בן אל תבורי מתראיין לאולפן שישי (צילום אולפן שישי, חברת החדשות)
רק לאחרונה התוודענו לכך שבן אל תבורי ובת זוגו דני, שמשמשת כסטייליסטית של קים קרדשיאן, נפרדו לאחר קשר של שנתיים. על פי מקורבים, הסיבה לניתוק הקשר הוא סכסוך ביניהם שהסתיים בפיצוץ בסיומו דני החליטה לעזוב את ביתם. כעת, נחשף כי הכוכב החליט להתקדם הלאה והפרופיל שלו כבר מככב באחת מאפליקציות ההיכרויות המוכרות – ולא, אתם כנראה לא רשומים בה.
אפליקציית Raya מיועדת להיכרויות בין אנשים מוכרים ומפורסמים בלבד, והיא בוחרת בעצמה את המשתמשים אשר יכולים להשתמש בשירותיה. כך שאם אתם אנשים "רגילים", לא סביר שתמצאו את עצמכם רשומים אליה. משתמשת בשם טל כהן שיתפה ברשת X (טוויטר לשעבר) את תמונתו של תבורי מאפליקציית ההיכרויות האקסקלוסיבית, כשבפרופיל מופיע התיאור שלו: "המפתח ללב שלי הוא אנרגיות טובות".
נזכיר כי לאחרונה הזמר התראיין לחדשות 12, ופתח את אחד הפצעים העמוקים ביותר שחווה בעבר. "חוויתי הטרדה מינית כשהייתי ילד". באיזה גיל היית?, שאל המראיין. "8", השיב תבורי. "סיפרתי רק ללינור (אברג'יל), היא נשבעה לי שהיא לא תספר לאף אחד. עשיתי אצלם שבת, הלכנו בשבת עם עגלה ברחוב ואורון היה מקדימה, ואז סיפרתי לה. רציתי לדעת איך היא התמודדה עם זה. היא היחידה שהבינה אותי."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה