ויראלי

ירדנה ארזי נפרדת מאדם: "מסע חייו לא היה פשוט"

הבוקר התקבלה הבשורה המצערת כי הזמר והשחקן אדם (64) הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך בסרטן. ירדנה ארזי: "הפעם האחרונה בה נפגשנו הייתה בכיכר החטופים. לא פלא שגם בדברי הפרידה שהשאיר לאוהביו, הוא הבטיח לפעול למען החטופים גם מלמעלה"
רוני שיינר | 
אדם וירדנה ארזי (צילום אינסטגרם)

ירדנה ארזי ספדה הבוקר לחבר והקולגה, הזמר והשחקן אדם (חיים כהן) שהלך לעולמו בגיל 64, אחרי מאבק ממושך בסרטן. 

ארזי כתבה: "אדם (חיים) נולד לבמה. הוא היה זמר נשמה רגיש וכרזמתי, שחקן מוכשר ופרפורמר שמסוגל לסחוף כל קהל, וגם איש מקסים מאוד מאוד גם מאחורי הקלעים. הרבה שעות העברנו יחד בין הופעות, ותמיד הרגשתי איתו הכי בבית בעולם, אחוות חיפאים כנראה". 
 


"מסע חייו לא היה פשוט", המשיכה ארזי. "היו בו פסגות גבוהות מאוד וגם טלטלות ואתגרים, והוא התמודד איתם באופן מעורר הערכה והשראה. הפעם האחרונה בה נפגשנו הייתה בכיכר החטופים. זה היה חיבוק אחרון אחרי כמעט 40 שנה של היכרות מקצועית וחיבה אישית גדולה. לא פלא שגם בדברי הפרידה שהשאיר לאוהביו, הוא הבטיח לפעול למען החטופים גם מלמעלה. הנפש הרגישה והטובה שלו ראתה את האחר תמיד". 

היא הוסיפה וכתבה: "בתמונה אנחנו לפני עלייה לבמה בפסטיגל 1988 שבו הוא ביצע את "אל תשכח" שכתב לו אהוב מנור. 'אל תשכח, אל תשכח, להרגיש ולראות/ אל תפסיק לחלום ולקוות/ אל תשכח, אל תשכח, לרחם ולבכות/ אל תשכח לאהוב ולחיות'. והוא חי ואהב והגשים חלומות, והשאיר לנו שירים יפים ורגעים מופלאים וקווץ' גדול בלב. אדם, אנחנו לא נשכח". 

אדם וירדנה ארזי (אינסטגרם)
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה