ויראלי

זוכה "האח הגדול" חושף: "זה מה שקורה כשנגמר האוכל בבית"

ישראל אוגלבו, זוכה העונה התשיעית של "האח הגדול", חושף את האסטרטגיה שעומדת מאחורי המריבות של הדיירים סביב נושא הקניות לבית. וגם: האם באמת עלולים הדיירים להישאר בלי אוכל, במידה ונגמר התקציב? 
רוני שיינר | 
ישראל אוגלבו (צילום גיא כושי ויריב פיין)
ישראל אוגלבו, זוכה העונה התשיעית של "האח הגדול", חושף את האסטרטגיה של דיירי "האח הגדול" סביב ניהול התקציב ורכישת האוכל לבית.  
"ריבים על אוכל בבית 'האח הגדול' זה לא תמיד משהו שכיף לצפות בו", אומר אוגלבו. "אבל בואו נפתח את העניין הפסיכולוגי שקורה שם, מעבר לכל הדרמה. בתחילת העונה אנשים מבססים את המעמד שלהם, כל אחד מביא את הדומיננטיות שלו לידי ביטוי. לפעמים יש דייר או שניים שנשארים באוויר, אין להם סיי בבית, הם מרגישים שהם לא מביאים את עצמם לידי ביטוי. בדרך כלל הדיירים האלה, שלא מביאים את עצמם לידי ביטוי בבית, מתלבשים על העניין של האוכל ומפתחים סביבו כל מני סגות למיניהן. למה? זה בDNA שלנו בתור בני אדם, בפרימיטיביות שלנו- איפה שנמצא האוכל, שם הלהקה נמצאת. אנחנו רוצים להתקרב ללהקה, אנחנו נשלוט בציר האוכל". 
"לא להתרגש מהם", המשיך אוגלבו ואמר, "יש חוק ב'אח הגדול', שכשנגמר האוכל בבית, האח הגדול מחויב להביא להם שתי כיכרות לחם, קופסת שוקולד השחר וקופסת שיבולת שועל. אז יש תמיד אוכל בבית האח הגדול גם כשנגמר כביכול התקציב". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה