ויראלי

בן זוגה של אגם בוחבוט זועם: "זה מטריף לי את המוח"

בר ברימר, בן זוגה של אגם בוחבוט, מגיב לתקרית הקשה הבוקר: "משכו לה בשיער והפילו אותה על הרצפה. אי אפשר להתעלם מזה! ולנרמל את זה! יש פה בנאדם מאחורי כל הדבר הזה שעבר פה משהו מאוד רציני, וגם זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע" 
רוני שיינר |  1
בר ברימר (צילום @bar.brimer אינסטגרם)
התקרית שאירעה הבוקר במהלך הופעתה של הזמרת אגם בוחבוט מסרבת להירגע. בעקבות שיח ברשתות החברתיות בהם עלתה הסוגייה מי אשם בנפילתה של בוחבוט, התלמיד שנעמד לצדה לתמונת סלפי או המאבטח שנכח שם מטעמה, מגיעה תגובתו הזועמת של בן זוגה של בוחבוט בשנים האחרונות, השחקן והדוגמן בר ברימר. 
"אני באמת מזועזע ממה שאני רואה! ועוד יותר מזועזע מהתגובות שאני קורא... עזבו שזאת אגם וזה נוגע לי ברמה האישית כאילו זה קרה לי. אני לא מבין איך אפשר לפתוח דיון בכלל על מי אשם, הילד או המאבטח, וכמעט אף אחד לא מדבר על זה- שפקינג משכו לה בשיער והפילו אותה על הרצפה. אי אפשר להתעלם מזה! ולנרמל את זה! זה מטורף, כאילו אמן זה חפץ? אפשר לעשות בו מה שרוצים? זה מטריף לי את המוח. יש פה בנאדם מאחורי כל הדבר הזה שעבר פה משהו מאוד רציני, וגם זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע". 
ברימר המשיך וכתב: "ולבני הנוער, מתחנן בפניכם, תפסיקו את התופעה הזאת. אתם לא יודעים מה אתם עושים, אתם מסכנים את האמן, הנגנים, העובדי במה ובסוף גם את עצמכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מא מהלחץ
    ע 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה בני נוער שרצו את קרבתה. אם זה מפריע לכם תפסיקו להופיע
    סגור