ויראלי

אגם בוחבוט מגיבה לתקרית האלימה: "קצת בהלם אבל בסדר"

אגם בוחבוט מגיבה על התקרית הבוקר במהלכה תלמיד התפרץ לבמה בזמן הופעה וכתוצאה מכך בוחבוט נפלה על הבמה וההופעה הופסקה: "אני קצת בהלם, אבל בסדר. זה יכול היה להיגמר אחרת"
רוני שיינר |  3
אגם בוחבוט (צילום פייסבוק)
הזמרת אגם בוחבוט הופיעה הבוקר (חמישי) בבית ספר תיכון בבאר טוביה. במהלך ההופעה, בעוד בוחבוט נמצאת עם גבה לקהל, פרץ אחד התלמידים לבמה בניסיון לעשות עם בוחבוט תמונת סלפי, ונהדף במיידי על ידי מאבטח שנכח מאחורי הבמה. תוך כדי האירוע נפלה בוחבוט על הבמה, והתלמיד משך בחוזקה בשערה בזמן שנפל מהבמה. לאחר התקרית האלימה, ההופעה הופסקה. 
לפני זמן קצר הגיבה בוחבוט לתקרית: "חברים, קודם כל דבר ראשון- אני בסדר. קצת בהלם אבל בסדר", פתחה בוחבוט והמשיכה: "זה מתחיל בלזרוק דברים עלי ועל כל הצוות שלי וממשיך בלהתפרץ לבמה ולמשוך ככה בשיער. זה יכול היה להיגמר אחרת!!!". 
בוחבוט המשיכה וכתבה: "אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם? גם אם הכוונה היא טובה וגם אם זה 'בסה"כ סלפי', יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה. אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם תקבלו את מלוא תשומת הלב. בכל מקרה, אנחנו עוברים ימים קשים וכואבים במדינה שלנו ובסוף הכל הופך להבל הבלים. אני מקווה שיגיעו ימים טובים יותר. תודה לכולם על ההודעות והדאגה". 
מוקדם יותר, נמסר מטעם בית הספר: "לקראת סוף ההופעה עלה אחד התלמידים על הבמה בשל רצונו להצטלם עם הזמרת. המאבטח של הזמרת קפץ עליו מתוך חשש לשלומה, התלמיד נבהל, מעד, החזיק באגם ושניהם נפלו על רצפת הבמה. ההופעה כמובן הופסקה ונגרמה עוגמת נפש רבה לכולנו. הצוות החינוכי קיים שיחה עם התלמיד ועם הוריו, הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית. התלמיד ביקש להתנצל בפני הזמרת ובפני תלמידי בית הספר והביע חרטה גדולה על כך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הסתכלות
    אירית דבי 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון בתמימות עלה הנער על הבמה . אבל ופה אבל גדול יכול היה להיגמר אחרת גם לך וגם לנער בגלל הברבריות והאלימות של המאבטח. מה זה לדחוף . הנער יכול היה לשבור את המפרקת. הוזמנת למסיבת סיום .מה קרה לעשות סלפי ברוגע ..למה אתם חושבים שמאבטח הוא שומר ראש באגרסיביות כזו. תברכי גומל עליך ועל הנער. שנו יעד בהתנהגות שכזו.
    סגור
  • 2.
    גם אנחנו בהלם שהזמינו אותך להופיע (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי היא מופיעה בערבי כיתה?
    מני 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה ההופעה
    סגור