ויראלי

אגם בוחבוט נגררה באלימות על הבמה - ההופעה הופסקה

תלמיד תיכון פרץ הבוקר לבמה בזמן הופעה של אגם בוחבוט ונהדף על ידי מאבטח שנכח במקום. תוך כדי האירוע נפלה בוחבוט על הבמה ושיערה נמשך בחוזקה. לאחר התקרית האלימה, ההופעה הופסקה. מבית הספר נמסר: "הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית"
רוני שיינר |  2
אגם בוחבוט מותקפת (צילום אינסטגרם)
הזמרת אגם בוחבוט הופיעה הבוקר (חמישי) בבית ספר תיכון בבאר טוביה. במהלך ההופעה, בעוד בוחבוט נמצאת עם גבה לקהל, פרץ אחד התלמידים לבמה בניסיון לעשות עם בוחבוט תמונת סלפי, ונהדף במיידי על ידי מאבטח שנכח מאחורי הבמה.
תוך כדי האירוע נפלה בוחבוט על הבמה, והתלמיד משך בחוזקה בשערה בזמן שנפל מהבמה. לאחר התקרית האלימה, ההופעה הופסקה. 
מבית הספר נמסר: "לקראת סוף ההופעה עלה אחד התלמידים על הבמה בשל רצונו להצטלם עם הזמרת. המאבטח של הזמרת קפץ עליו מתוך חשש לשלומה, התלמיד נבהל, מעד, החזיק באגם ושניהם נפלו על רצפת הבמה. ההופעה כמובן הופסקה ונגרמה עוגמת נפש רבה לכולנו. הצוות החינוכי קיים שיחה עם התלמיד ועם הוריו, הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית. התלמיד ביקש להתנצל בפני הזמרת ובפני תלמידי בית הספר והביע חרטה גדולה על כך".
 
אגם בוחבוט בהופעה בתיכון (אינסטגרם) 
מעריצים שמנסים לעלות בספונטניות לבמה זוהי תופעה שמוכרת ברחבי העולם, ומסכנת כפי שניתן לראות בסרטון, את האומנים ואת המעריצים.
לפני כשבוע, הקומיקאי גיא הוכמן ניסה לטפס על הבמה במהלך הופעה של קולדפליי באתונה, אך נפל והתרסק על הקרקע. סולן הלהקה, כריס מרטין, עצר את ההופעה מדאגה לשלומו ושיתף את הקהל: "הבחור הצעיר הזה ניסה לעלות לבמה ונפל, זה היה מרשים אני חייב להודות". בעקבות הנפילה, הוכמן נפצע. כשהוא עוד חבול ומתאושש, עדכן את עוקביו במה שעבר לו בראש: "אני תיכף שם, מריח את הזיעה של כריס מרטין. הנה זה בא, הנה אני עושה ביסטוריה. בום! נפלתי. עם ישראל חי, אני פחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שינוי בגישה
    שינוי בגישה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילד ידע טוב מאוד שהוא הולך לעשות מהלך מלוכלכך, תיכנן וחיכה לרגע הנכון. קפץ עליה בהפתעה בשניה שהיא עם הגב אליו. ממש "ילד מקסים", ובסוף להאשים את המאבטח שלא היה עדין יותר. זה בדיוק הטימטום האירופאי מול צה"ל כאן בתוכנו. יכל לבקש סלפי והיה מקבל תמונה איתה כשהיא מחייכת ומשתפת פעולה. אגם זמרת צנועה עם ערכים בריאים. החוצפה של הנוער חייבת גבול, וההורים שמגבים חייבים שינוי בגישה.
    סגור
  • 1.
    הלוואה
    ויטלי סנדול 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי....עניים בישראל חייבים לקחת הלוואה ולעזוב את הארץ בגלל הפשיעה
    סגור