ויראלי

אייל ברקוביץ' זועם: "ביבי אולי תשתיק את הילד חרא שלך"

עם תמונה של כתבה ממעריב, ברקוביץ' כתב בצורה תקיפה: "ביבי אולי תשתיק את הילד חרא שלך", כמה שעות לפני כן הוא העלה תמונה של ניסים וטורי מהליכוד וכתב: "הדביל הראשי"
מערכת ice |  4
אייל ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90)
אייל ברקוביץ' סוגר חשבון עם ראש הממשלה ובנו. לאחר שצייץ אתמול (שני) ויצא נגד הצבא על מה שקרה בשביעי באוקטובר, יאיר נתניהו שיצא נגד בג"צ בחשבון הטוויטר שלו: "הממשלה איננה רצתה להתעסק בחוקים כמו חוק הרבנים וחוק הגיוס. בגצ הוא זה שכפה זאת על הממשלה באמצעות פסיקות אשר מחייבות את נציגי החרדים בכנסת לחוקק בדד ליין (שאותו פסק בגצ) של מושב הקיץ הזה", הוא גם נכנס במפקד חיל האוויר.
עם תמונה של כתבה ממעריב, ברקוביץ' כתב בצורה תקיפה: "ביבי אולי תשתיק את הילד חרא שלך", כמה שעות לפני כן הוא העלה תמונה של ניסים וטורי מהליכוד וכתב: "הדביל הראשי".

כזכור, נתניהו הבן המשיך לתקוף: "לבג״צ לא אכפת מהחרדים כאשר יש ממשלת שמאל מכהנת (עם או בלי חרדים). לבג״צ לא היה בעיה עם אותו חוק גיוס שכעת הממשלה מביאה, כאשר הגישה את אותו חוק בדיוק ממשלת השמאל של בנט לפיד, ליברמן , האחים המוסלמים וגנץ. לבג״צ לא אכפת שערביי ישראל לא מתגייסים ולא נושאים בנטל".
 
נתניהו מסיים את הציוץ: "הסיבה היחידה שבגצ פסק את הדברים הללו, היא כדי לגרום לריב ומדון, כאוס, אלימות ברחובות ופירוק הממשלה. המטרה של פירוק הממשלה מבחינת בגצ, היא הקמת ממשלת בובות של השמאל, אשר תיכנע לחמאס וחיזבאללה ותקים מדינה פלסטינית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברקוביץ
    יהושע קופפר גמלאי בנ 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכל בראי וסתום.
    סגור
  • 3.
    נבחרת
    שאול 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה האיש שרצה להיות מאמן נבחרת ישראל?איכסה
    סגור
  • 2.
    ברקוביץ
    יופית 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי מי שמדבר עדיף אתה ובן שלך לא לראות ולא לשמוע לך כפרה על נתניהו
    סגור
  • 1.
    איחל ברקוביץ
    עדי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוץ מזבל שאתה מוציא מהפה אין לך כלום
    סגור