ויראלי

על הרצפה: נתן לה אגרוף לפנים, היא לימדה אותו לקח

בסרטון שחורך את הרשת נראה בחור שמתחיל לאבד את עשתונותיו ולהרביץ למי שנמצאת לידו, באכזריות רבה. אחרי שנתן לה מספר אגרופים ולא הפסיק לתקוף אותה, היא התפוצצה עליו. בסרטון ניתן לראות את המצב העגום בו התוקף סיים את הסיטואציה הקשה
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אלימות נגד נשים היא תופעה גלובלית מכוערת וקשה, שגם אם נמצאת בימינו יותר בתודעה הציבורית, עדיין נחשבת לתופעה רחבה שעל מנת למגר אותה נדרשים כלים נוקשים ורחבים, שמתחילים במדיניות שמגיעה מהדרגות הגבוהות ביותר בשלטון.
סרטון שחורך את הרשת מציג מקרה קשה בו נראה בחור צעיר שמאבד את עשתונותיו ומתחיל להכות את מי שנמצאת לידו באופן נמרץ ואכזרי, תוך שהוא שולח את אגרופיו בחוזקה מספר פעמים לראשה. 
כפי שניתן לראות בתיעוד הקשה, למותקפת הגיעו מים עד נפש ולאחר מספר שניות בהן היא מקבלת אגרופים לפניה וראשה, היא החלה להשיב לתוקף ולהכות אותו באופן כזה שהוא נותר המום, חבול ועל הרצפה.
 
למרבה הצער, מרבית המקרים בהם נשים מותקפות באלימות לא מסתיימים בצורה הזו ולכן ארגונים רבים פועלים כדי לשנות את סדרי העדיפויות של רשויות האכיפה והמשפט בנושא, במטרה למגר עד כמה שאפשר את התופעה, ולהרתיע את התוקפים.

על אף שבמדינות המערב ומי שמחשיבות את עצמן כנאורות ישנה מדיניות תקיפה נגד אלימות כלפי נשים, לאחרונה נרשם זעם גדול בישראל על האו"ם ועל חלק מאותן מדינות, בטענה כי הן מתעלמות מהאלימות שעברו נפגעות מעשי הטבח, האונס והשריפה האכזריים שאירעו ב-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה