ויראלי

כוכבת "ארץ נהדרת" ובן זוגה נפרדו אחרי חמש שנות זוגיות

גיתית פישר ובן זוגה בחמש השנים האחרונות, אודי וולקוב נפרדו. לפני שנה נולד בנם הבכור, שאת שמו החליטה שלא לחשוף ברבים. על הפרידה בישרה פישר בחשבון האינסטגרם שלה
רוני שיינר | 
גיתית פישר (צילום צילום מסך מתוך 'זאת וזאתי', רשת 13)
הקומיקאית והשחקנית גיתית פישר ("ארץ נהדרת", "זאת וזאתי") חשפה אמש כי היא ובן זוגה בחמש השנים האחרונות, אודי וולקוב, נפרדו. השניים הורים לבן משותף, שנולד לפני שנה. על הפרידה המפתיעה בישרה פישר בסטורי שהעלתה, במסגרת שאלות- תשובות, כאשר השיבה לשאלה מה הייתה שואלת את עצמה: "איך את מרגישה עם הפרידה שאת עוברת?". 

הסטורי שפרסמה גיתית פישר (אינסטגרם)
בחודש אפריל, שנה אחרי שהפכה לאמא, סיפרה פישר במסגרת ראיון לאתר Pplus על הדיכאון שחוותה אחרי הלידה של בנה: "אלו תחושות שאת לא מכירה, ולוקח המון זמן להבין שאת במצב מאוד לא טוב. כי בסך הכל קרה דבר מאוד חיובי שחתרת להגיע אליו ורצית אותו ברוב המקרים, והלידה הייתה סבבה והכל מעולה. והפער בין זה שהעולם כפי שהכרת אותו קרס עלייך לזה שנולד הדבר הזה שהוא מטורף ורצית בו- זה גורם לאיזה בלבול ואת לא מצליחה להבין ולהאמין לעצמך שאת נורא סובלת". 
פישר המשיכה ושיתפה: "את מחזיקה אותו ובאמת קורה משהו אצלך בפנים, למי יותר ומי פחות, אבל את מחזיקה אותו והוא מסתכל עלייך, ואת זורחת ובו זמנית רוצה למות ועם חרדות איומות. דברים קשים שבאמת אין לי מילים לתאר. פחדתי מהכל, והפחד מזין את עצמו ונהייה כדור שלג. ואת לא ישנה וגם ברגעים הקטנים שיש לך לישון, את לא מצליחה כי את בחרדה או בדיכאון ואז את עוד יותר מוטרפת, והוא בוכה ואת מרגישה חסרת אונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה