ויראלי

אייל גולן נתפס עם מישהי חדשה: "זאת לא דניאל"

העיתונאי ערן סוויסה פרסם בסטורי באינסטגרם שלו ששלשום, בהופעה של עופר ניסים, הזמר אייל גולן נתפס בסרטון וידאו קצר מחבק מישהי ארוכות. בהמשך פרסם סוויסה כי מדובר בבת זוגתו של טום אביב, מוריאל לוי, סוויסה הגיב על הסרטון: "זאת לא דניאל"

מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
העיתונאי המוכר ערן סוויסה, פרסם היום (שני), בסטורי באינסטגרם שלו, סרטון קצר מההופעה של עופר ניסים שהתרחשה שלשום. בסרטון נראה הזמר אייל גולן מחבק מישהי מחויך, גולן נראה גם לוחש לה דברים באוזן, תוך כדי שהבחורה המסתורית מחבקת אותו. על הסרטון הגיב העיתונאי: "זאת לא דניאל".
בהמשך לסרטון, פרסם סוויסה עוד סרטון של הבחורה המסתורית רוקדת לצד מעיין אשכנזי, סוויסה כתב: "בהמשך לסטורי על אייל גולן אתמול; הבחורה זו מוריאל לוי, ידידה של אייל ובת הזוג של טום אביב". עוד כתב סוויסה: "היא הייתה במסיבה עם מעין אשכנזי ומחר היא טסה לטום במיאמי".
כאמור, מוריאל לוי מוכרת לנו בתור בת הזוג של השף טום אביב, השניים נפרדו אחרי קשר ארוך ומחייב וחזרו בתחילת השנה. על פי מאקו סלבס, אביב נמצא כבר תקופה במיאמי, שם השף מנהל את המסעדה שלו, אבל את ערב השנה החדשה הוא לא חגג לבד, כשבת זוגתו לוי טסה לארח לו חברה, השניים נתפסו מאוהבים ואף לוי שיתפה תמונה שלהם באינסטגרם וכתבה: "אוהבת אותך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל גולן
    זקזק 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לו לזיין בשקט
    סגור
  • 2.
    אייל
    אילנה 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקנאה שלכם עולה לכם מהראש
    סגור
  • 1.
    אייל גולן ניתפס עם בחורה
    חח 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אייל לא יכול להייות עם אחד הו צריח כל פעם אחרת
    סגור