ויראלי

אייל גולן מקנא בבנו? "איך השיר הזה לא שלי?"

גולן האב כתב לבנו לרגל השקת "אלוף בדמעות": "בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הזה, אמרתי איך הוא לא שלי, הנסיך שלי בשיר חדש וכל כך יפה, בהצלחה חיים של אבא", על רקע עטיפת האלבום החדש של בנו"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
בנו של אייל גולן, ליאם גולן, ממשיך את הקריירה שלו והשבוע שיגר את הסינגל החדש שלו "אלוף בדמעות" ואין ספק שלאביו היו כל כך הרבה מחמאות עד כדי כך שחש שהשיר הזה היה צריך להיות חלק מהרפרטואר שלו.
רק לפני כשנה, הוציא גולן הצעיר את "הכאב שלך יחלוף" במה שנראה כתחילתה של קריירה מוזקלית עתידית, ועם הגב של אחד הזמרים המצליחים בישראל - הדרך לשם סלולה, בטח שנה אחרי כשנראה שהוא מוציא.
גולן האב כתב לו: "בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הזה, אמרתי איך הוא לא שלי, הנסיך שלי בשיר חדש וכל כך יפה, בהצלחה חיים של אבא", על רקע עטיפת האלבום החדש של בנו.
ליאם גולן, כוכב "גולסטאר" בהוט הוציא את שיר הבכורה שיצרו עבורו אבי אוחיון ואיתן דרמון לעיבוד והפקה מוסיקלית של מתן דרור. נזכיר שגם אחותו, אלין, כבר הוציאה שני שירים. עם צאת הסינגל, אמר הזמר בן ה-19: "שיר ראשון שלי יצא הבוקר לאוויר העולם ואין מתרגש ממני. מעבר לזה שזה השיר הראשון שלי, הוא שיר שמסמל בשבילי המון, אחרי המון שנים של חששות ופחדים אם זה בכלל מה שאני רוצה לעשות אבל הלב שלי והאהבה שלי למוזיקה פשוט לא השאירו לי אופציה אחרת. שמתי את הכל בצד, נכנסתי לאולפן ההקלטות ופשוט שמתי לכם את הלב שלי".

לאחר עלייתו של השיר לחשבון היוטיוב בערוץ הרשמי שנפתח במיוחד עבור הסינגל, צבר השיר מספר צפיות מכובד, כאשר לאחר יממה אחת בלבד כבר צבר 122 אלף צפיות. בדירוג יוטיוב השבועי האחרון באתר ice, חמשת המקומות הראשונים צברו בין 589,000 ל-851,000 צפיות, ואם ליאם גולן ימשיך בקצב הזה הוא עתיד להיכנס לדירוג יוטיוב של השבוע הבא, וגם להיאבק ראש-בראש עם מי שמוביל לרוב את דירוג האמנים המואזנים ביוטיוב - אביו אייל גולן.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגיד .. למה הוא לא בגולני או גבעתי?
    מריו 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא עושה בבית הנקבה? הוא לא אמור לקחת חלק במאמץ המלחמתי? והמדינה מחפשת את החרדים .. יודעים כמה אפסים כמו הליאם הזה משתמטים מצה"ל? ואיפה האימא אילנית הצבועה? מה? הבן שלך לא צריך להיחות לוחם? ככה זה המדינה המזורגגת הזו .. כולם משתמטים . ואז מתנפלים על החרדים . כאילו הצבא בנוי לקלוט את כל החרדים ..
    סגור
  • 1.
    ליאם
    סש 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמר מזרחי ממוצע יש טובים יותר .
    סגור
  • טוב היה אם היה עכשיו עם חבריו הלוחמים בעזה
    מריו 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כנראה שזה לא יקרה .. הוא הולך בדרכו של אביו הלוחם ללא חת .. גועל נפש
    סגור