ויראלי

הזמרת האהובה חושפת בכאב: "באחד ההתקפים הצלעות שלי נשברו"

סלין דיון חושפת התמודדות קשה עם מחלה נדירה: "כאילו מישהו חונק אותך. כאילו מישהו לוחץ לך על הגרון. אני לא מסוגלת לשיר גבוה או נמוך יותר"
מערכת ice | 
סלין דיון (צילום אינסטגרם/ סלין דיון)
הזמרת הגדולה סלין דיון חשפה לאחרונה את המאבק הקשה שלה עם תסמונת האדם הנוקשה, מחלה נוירולוגית נדירה. בקרוב תשודר סדרת תעודה חדשה "I Am: Celine Dion" בה היא מתעדת את חייה ואת ההתמודדות עם המחלה.
בתקציר שפורסם מראיון טלוויזיוני ראשון של דיון, היא תיארה את ההשלכות הקשות של המחלה על חייה. דיון סיפרה שהיא סובלת מהתכווצויות שרירים חמורות שמקשות עליה לבצע פעולות יום-יומיות פשוטות כמו הליכה, בישול ושירה: "כאילו מישהו חונק אותך. כאילו מישהו לוחץ לך על הגרון. אני לא מסוגלת לשיר גבוה או נמוך יותר".

דיון בת ה-56 נאלצה לבטל את כל הופעותיה המתוכננות לשנים 2023-2024 בשל מצבה הבריאותי. למרות זאת, היא מציינת שהמחלה תמיד תלווה אותה אך היא ממשיכה להילחם: "ההתכווצויות יכולות להיות בבטן, בעמוד השדרה ואפילו בצלעות, אם אני מנסה ליישר את כפות הרגליים, הן מסוגלות להישאר כך".
עוד חשפה הכוכבת הגדולה: "אם אני מבשלת, האצבעות שלי ייתקעו כפי שהן. אני לא מסוגלת לשחרר אותן. כשזה חמור מאוד אני יכולה לשבור צלעות. באחד ההתקפים אחת מהצלעות שלי נשברו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה