ויראלי

מגיש ערוץ 14 נגד 12: "מהמר שהם עובדים כעת על האשמה שטנית חדשה"

איש התקשורת המוכר שמעון ריקלין מגיב לשחרור החטופים ויוצא נגד חדשות 12: "האם המגיש בתבהלה 12 לוינסון, מתכוון להתנצל על שאמר שנתניהו וחבורתו מעדיפים את החטופים מתים? שקרא לתומכי נתניהו ביוב?"
מערכת ice |  1
שמעון ריקלין (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
איש התקשורת והפובליציסט המוכר שמעון ריקלין פרסם היום (שבת), מעמוד הטוויטר שלו שני ציוצים; ציוץ אחד בו הוא משבח את צה''ל שחילץ בגבורה ארבעה חטופים ועוד ציוץ בו הוא לא יכל להתאפק ויוצא נגד אותם קולות שהאשימו את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, שלטענתם לא רצה את החטופים בחיים. אותם קולות שלפי דעתו מגיעים מערוץ התקשורת של קשת 12. 
על חילוץ החטופים כתב ריקלין: "בשורות נהדרות עם צאת השבת. צה''ל חילץ בגבורה ארבעה חטופים יקרים שלנו. פשוט נפלא. מציע לשים לב שתושבי נוסיראת השתתפו בשמירה על החטופים שכנראה גם היו בבתים של התושבים שם. כלומר אין חפים מפשע בנוסיראת. לכן את נוסיראת יש למחוק מהמפה. ומספר ההרוגים הנאצים בפעולה הוא רק בונוס". 
עוד ציוץ שפרסם ריקלין נגד לוינסון: "האם התקשורת שהעלילה על נתניהו שהוא אינו רוצה להחזיר את החטופים תתנצל? האם המגיש בתבהלה 12 לוינסון מתכוון להתנצל על שאמר שנתניהו וחבורתו מעדיפים את החטופים מתים? שקרא לתומכי נתניהו ביוב? מהמר שהם עובדים כעת על האשמה שטנית חדשה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ריקלין
    איצקו 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקלין הוא נציג של חבורת הזבל.
    סגור