ויראלי

גילה אלמגור: "חטופים וחטופות עדיין בידי השטן בהתגלמותו"

במסגרת וועידה בה השתתפה, קראה גילה אלמגור להשבת החטופים: "אני לא יכולה לומר למדינאים ולמפקדים מה לעשות, אבל אני יודעת מה הייתי רוצה. לא היום, שלשום״. ירדנה ארזי הקדישה את השיר "הביתה" לחטופים: "הלוואי שבפעם הבאה שניפגש הם יישבו כאן איתנו" 
רוני שיינר | 
גילה אלמגור וריקי גל (צילום אור גפן)
השחקנית גילה אלמגור השתתפה אתמול בוועידת הגמלאים של ישראל והמעו״ף שלך לגמלאי שנערכה בבנייני האומה בירושלים, אל מול קהל של כ-1,800 גמלאים מרחבי הארץ. 
במסגרת שיחות אחד על אחד שנערכו על הבמה, התייחסה גמליאל לעסקת נתניהו ואמרה: ״איך הולכים לישון בלילה במחשבה ש- 125 חטופים וחטופות עדיין בידי השטן בהתגלמותו. זה אסון! אני לא יכולה לומר למדינאים ולמפקדים מה לעשות, אבל אני יודעת מה הייתי רוצה. לא היום, שלשום״. 
בין האומנים שהופיעו במהלך הערב הייתה הזמרת ירדנה ארזי, שביצעה את שירה ״הביתה״, אותו הקדישה למשפחות החטופים. שיר זה יצא לראשונה לפני כ-40 שנה, בעיצומה של ‎מלחמת לבנון הראשונה, ובמשך השנים הפך השיר למזוהה עם  המאבק להשבת חטופים ושבויים. אחרי ה-7 באוקטובר, הפך השיר להמנון החטופים שעדיין נותרו בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה. ארזי הקדישה את השיר למשפחות החטופים, וקראה להשיבם במהרה: "השיר הזה מוקדש ל-125 אנשים שהלוואי שבפעם הבאה שניפגש הם יישבו כאן איתנו". 
 
ירדנה ארזי מקדישה את השיר "הביתה" לחטופים (צילום: אור גפן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה