ויראלי

דנה אינטרנשיונל כותבת לנשיא ארה"ב: "אל תעזוב אותנו"

בעקבות נאומו של נשיא ארה"ב בשישי האחרון, דנה אינטרנשיונל פונה אליו בפוסט חדש: "אנחנו שבויים של קואליציה של ימין קיצוני. ישראל החופשית, הליברלית והנאורה מתביישת שזה המצב ושלא מקבלים את הצעתך בהכרת תודה"
רוני שיינר |  2
דנה אינטרנשיונל (צילום רפי דלויה)
ביום שישי האחרון, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן חשף את הצעת ישראל לעסקת חטופים, במטרה לקדם עסקה, להפעיל לחץ על חמאס, ובעיקר על ישראל. 
הבוקר פנתה הזמרת דנה אינטרנשיונל לביידן, בפוסט שכתבה באנגלית: "התוכנית שלך כל כך חכמה וזה מה שאנחנו באמת צריכים לעשות. אנחנו שבויים של קואליציה של ימין קיצוני. ישראל החופשית, הליברלית והנאורה מתביישת שזה המצב ושלא מקבלים את הצעתך בהכרת תודה, אבל בינתיים אל תעזוב אותנו... אל תוותר. הפסקת אש עכשיו, החזרת בני הערובה, הסדר אזורי וחשיבה על היום שאחרי המלחמה. ביחד ננצח". 

הפוסט שכתבה דנה אינטרנשיונל לנשיא ארה"ב (אינסטגרם)
אמנים נוספים הביעו מאז יום שישי את תמיכתם. אתמול קרא הזמר והיוצר עברי לידר להגיד "כן" לעסקת נתניהו ולשחרור החטופים: "אי אפשר שלא לקבל את העסקה הזו. אסור שההזדמנות הזו תיפול בגלל מניעים פוליטיים. רק המחשבה על כך הופכת את הבטן. אין שום ערך למילה ניצחון אם אנחנו לא מחזירים אותם הביתה". לידר המשיך וכתב: "האיש שאמר להם D'ont מבקש מאיתנו Do. אנחנו צריכים להקשיב ולעשות. זה הזמן לעשות את הדבר הנכון. זה הזמן להחזיר אותם אלינו. זה הזמן להתחיל לעבוד על העתיד שלנו".  
במוצאי שבת, במהלך הופעה בכיכר החטופים בתל אביב, קרא רן דנקר לקולגות שלו התומכים בעסקה להשמיע את קולם: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולפנות לכל הקולגות שלי שחושבים שעסקת נתניהו צריכה לצאת לפועל", אמר דנקר על הבמה, לא להתנדנד ולא להתחבא, לכתוב את זה, לדבר על זה ולצעוק את זה. ביידן החזיר את המנדט לעם. זה הרגע שלנו ואסור לנו לפחד". 
 
רן דנקר בכיכר החטופים (יח"צ)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלכה ומדוייקת כרגיל (ל"ת)
    כל מילה 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    תנוחי דנה תנוחי (ל"ת)
    דין 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור