ויראלי

היישר מבית הנשיא: הכוכב ההוליוודי מקבל את סיכת החטופים

מייקל דאגלס, שנחת ביום שישי בארץ, נפגש היום (ראשון) עם נשיא המדינה ורעייתו, וקיבל מהם את סיכת הסרט הצהוב. דאגלס שיתף: "אמריקה היא בהחלט בעלת בריתכם כפי שהנשיא שלנו אמר לכם. אני רק מקווה שהמשא ומתן האחרון יושג, והחטופים יחזרו בקרוב"
רוני שיינר | 
בוזי הרצוג ומייקל דאגלס (צילום קובי גדעון לע"מ)
שחקן הקולנוע האמריקני מייקל דאגלס, זוכה שני פרסי אוסקר ושישה פרסי גלובוס הזהב, הגיע לביקור בארץ ביום שישי האחרון.
הבוקר (ראשון) ביקר דאגלס בקיבוץ בארי וצפה במו עיניו במראות הקשים ובעדויות שנותרו בשטח ממעשי הטבח שביצע חמאס בתושבי הקיבוץ במהלך ה-7 באוקטובר. זמן קצר לאחר מכן, המשיך דאגלס לבית הנשיא, שם פגש את נשיא המדינה בוז'י הרצוג ואת רעייתו מיכל, שענדה על חולצתו את סיכת הסרט הצהוב יחד עם הדסקית אשר נועדו לתמיכה בהשבת החטופים והזדהות עם בני משפחותיהם. 

מיכל הרצוג ומייקל דאגלס (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
הנשיא הודה לדאגלס על ביקורו ואמר: "המלחמה הזו התנהלה נגדנו בצורה האכזרית ביותר שיש - מחבלי החמאס שרפו, אנסו וחטפו, אזרחים תמימים. אזרחים שתמיד האמינו בשלום ובדו קיום. והטרגדיה נמשכת, והייסורים נמשכים״.
הרצוג הוסיף ואמר: ״אני בהלם מהצביעות הרבה שראיתי, מהאקדמיה שלא מבינה את ההבדל בין טוב לרע. ישראל עושה כל כך הרבה טוב בעולם בכל כך הרבה תחומים. אנשים פשוט טועים, הם לא יודעים מהו הסיפור האמיתי של קיום העם היהודי. אין להם שמץ של מושג שבעם הזה, יש לנו עשרים אחוז מוסלמים ונוצרים שחיים יחד והם אזרחים שווים. כמה מהם נטבחו ונהרגו ב-7 באוקטובר, או בקרב. ואין להם שמץ של מושג לגבי הדמוקרטיה שלנו, לגבי שלטון החוק או העובדה שאנחנו מושיטים את ידנו לשלום, אבל אנחנו לא יכולים לקבל טרור בשום פנים ואופן. זה הסיפור האמיתי. ראית את זה בעצמך״.

נשיא המדינה ומייקל דאגלס (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
דאגלס הודה לנשיא על קבלת הפנים החמה וציין: ״נפגשנו עם משפחות החטופים, העברנו את היום בדרום באזור הקרוב לבארי, וראינו את מיצג מסיבת הנובה״. הוא הוסיף: ״זו תקופה מאוד קשה. אנחנו פשוט שמחים להיות כאן לתמוך בישראל, ולשתף אתכם בעובדה שאמריקה היא בהחלט בעלת בריתכם כפי שהנשיא שלנו אמר לכם. אני רק מקווה שהמשא ומתן האחרון יושג, והחטופים יחזרו בקרוב״.

מימין: מיכל הרצוג, מייקל דאגלס ובוז'י הרצוג (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ציינה: ״עבור נשים ישראליות, זו הייתה הפעם הראשונה שנעשה כלפיהן שימוש באלימות מינית ככלי מלחמה בסכסוך כאן. וזה מזעזע מאוד. ואנחנו מרגישות - בעיקר ישראליות ונשים ברחבי העולם - שעלינו להרים את קולנו למען אותן נשים שלא יכולות יותר״.
דאגלס הוסיף: ״אני חושב שההלם הגדול, מלבד המתקפה הזו על ישראל וגם על ארה"ב הייתה תנועת הסטודנטים הפלסטיניים, שהייתה הלם לכולם. זה איזה סוג של שטיפת מוח. כי אתה מנסה לדבר עם רבים מהם, אין חינוך, אין ידע״.
 
מייקל דאגלס, בוז'י הרצוג ומיכל הרצוג (באדיבות דוברות נשיא המדינה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה