ויראלי

לי נעים על בחירת השם שלה: "אבא חשב שזה מגניב"

לי נעים, כתבת ומבזקנית בחברת החדשות, התארחה בפודקאסט של שלמור שטרוזמן וחשפה מי אחראי על בחירת השם שלה ועל ההתמודדות שחוותה בעקבותיו במהלך השנים
רוני שיינר |  2
לי נעים (צילום בית הפודיום)
העיתונאית לי נעים, כתבת לענייני משפט ומבזקנית בחברת החדשות, התארחה בפודקאסט של חברתה שלמור שטרוזמן, המשודר במסגרת 'בית הפודיום'.  
כאשר עלתה הסוגייה הנוגעת לשמה המיוחד, שיתפה נעים: "אבא שלי חשב שהוא מגניב. הוא היה קופירייטר, היה לו משרד פרסום, והוא אמר הנה, שם מגניב, לי נעים".  
נעים חזרה אחורה בזמן לתקופת ימיה כתלמידה בבתי ספר. על המורות סיפרה: "הן הקריאו שמות, הגיעו לשם שלי, צחקו". היא המשיכה וסיפרה: "טסתי לפני חודשיים לסקי. באוטובוס הקריאו שמות ואז הגיע ה-'נעים לי', ופתאום היה לי פלאשבק לכיתה א', כל האוטובוס צחק וגם אני". 
נעים שיתפה בזיכרון נוסף שהיא נושאת עימה: "עשיתי כתבה לתוכנית חסכון, הייתי כתבת רווחה שם. זאת הייתה כתבה על קשישים שאין להם כסף לחמם את עצמם, וגדעון אוקו יושב באולפן ואומר 'למאות אלפי קשישים אין כסף לחמם את הבית שלהם לחורף, הכתבה של לי נעים'. שזה היה הכי ציני, הכי מתריס". נעים הוסיפה: "גם כשצחקו עלי צחקתי על עצמי, זו גישה טובה בכלל לאנשים, אם יש משהו שמפריע לכם, תצחקו עליו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלמור מקסימה אני מאוד אוהבת את הפודקאסט
    אחת 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכי להביא אורחים איכותיים וטובים
    סגור
  • 1.
    השאלה אם גם ביחסי המין (ל"ת)
    נעים לה 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור