ויראלי

עידן עמדי חושף תמונה עדכנית: "כל פעם קצת"

עידן עמדי חשף הבוקר תמונה עדכנית ראשונה מאז החל בהליך השיקום בעקבות פציעתו הקשה בעזה. "כל פעם קצת", כתב עמדי, שעובד בימים אלה על אלבום חדש 
רוני שיינר |  2
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
הזמר והיוצר עידן עמדי עמדי ממשיך בימים אלה בהליך השיקום אותו התחיל לאחר ששוחרר מאשפוז, בעקבות פציעתו הקשה בעזה בחודש ינואר. 
הבוקר (שלישי), ארבעה וחצי חודשים אחרי הפציעה, פרסם עמדי תמונה עדכנית שלו, כשהוא לבוש בבגדי ספורט ויושב על מזרן, ברגע של מנוחה מאחד מאימוני הפיזיותרפיה שהוא עובר. "כל פעם קצת", כתב עמדי לצד התמונה. 

הסטורי שפרסם עידן עמדי (אינסטגרם)
בימים אלה, לצד השיקום, עמדי עובד על אלבום חדש. בין השירים באלבום העתידי, שירים בשם "סופרמן", אמא", "חמש צולבות, שני רימונים", ו"להתראות". מקורבים לעמדי מסרו כי בשלב זה אין תאריך ליציאת האלבום.  
שבועות לפני טקס המשואות בהר הרצל, קיבל עמדי פנייה מהוועדה הציבורית לבחירת משיאות ומשיאי המשואות, להדליק משואה בטקס. לאחר ימים בהם שקל את הנושא, חזר עמדי עם תשובה שלילית ושיתף: "אין כבוד גדול מזה אבל לא אוכל לצערי לקבל את הכבוד הזה השנה. כל כך הרבה גיבורים גילינו מאותה שבת שחורה, חלקם היו לוחמים שלי בעבר או במלחמה הנוכחית. השנה אישאר בביתי ואתייחד עם זכרם כמו רבים בעם ישראל. אבל גם אזכור את הנס שנקרא 'מדינת היהודים'. לאחרונה אני מבין את הנס הזה לעומקו. אני מקווה שאולי בעתיד תינתן לי הזכות להשיא משואה בזכות המילים שאכתוב ולא בגלל גבורת מלחמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עידן עמדי גיבור
    גילה 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חבל שאי אפשר לשכפל אותו. מחכה בציפייה לאלבום
    סגור
  • 1.
    עידן
    צדק???? 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה אומרים החלמה מהירה ושתחזור לחיים מאושרים ושלום למדינה היקרה ????
    סגור