תרבות ופנאי

עידן עמדי פותח הכל: מוציא אלבום חדש על הפציעה והקרבות בעזה

הזמר והיוצר עידן עמדי, שנפצע באורח קשה בעת לחימה ברצועת עזה, נמצא בחודשים האחרונים בשיקום, ומוציא אלבום חדש שחלק משיריו  נכתבו על הקרבות בעזה, בהם השירים: "אמא", "שני רימונים" ו"חמש צולבות"
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הזמר והיוצר עידן עמדי (36), שנפצע באורח קשה בעת לחימה ברצועת עזה במסגרת מלחמת "חרבות וברזל" ונמצא בחודשים האחרונים בהליך שיקום, יוציא אלבום חדש, בו יפתח הכל על הפציעה הקשה שעבר והקרבות העזים בעזה.
על פי הפרסום היום (רביעי) ב"ערב טוב עם גיא פינס", עמדי יוציא את האלבום החדש לאוויר העולם בחודשים הקרובים. חלק מהשירים באלבום נכתבו על הקרבות בעזה, בהם השירים: "אמא", "שני רימונים" ו"חמש צולבות".
כזכור, רק לאחרונה חשף עמדי הצצה ראשונה לאימון שהוא עובר במסגרת טיפולי הפיזיותרפיה, במהלך השיקום שלו מהפציעה הקשה. פציעתו של עמדי, כזכור, הייתה כה קשה, עד שבהתחלה הוא הוגדר כחייל אנונימי ולא ניתן היה לזהותו. פציעתו והליך החלמתו ריתקו וריגשו מדינה שלמה. אמנים רבים הקדישו לו מחוות, והוא קיבל חיקוי שנוי במחלוקת בתוכנית "ארץ נהדרת".  
לאחר שמצבו התייצב, קיים עמדי מפגש עיתונאים, בו שחזר את רגעי פציעתו וסיפר בדמעות על חבריו שנפלו בקרב. "הגעתי לבית החולים שרוף, מפויח. גופי ונפשי אמנם נפגעו, אבל רוחי חזקה מאי פעם. אשוב ליצור, לשיר ולשחק. אם אלוהים ייתן לי כוח, גם אשוב להילחם למען המדינה שלי", אמר אז והוסיף: "נאמר לי 'אתה גיבור', 'סמל', אבל חשוב לי לדייק, אני חלק מאלפי פצועים וחיילי מילואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה