ויראלי

מני ממטרה ופרלה דנוך הוטרדו בביתם: "נחצה גבול אישי" | צפו

כוכבי הילדים ובני הזוג, מני ממטרה ופרלה דנוך, חוו הטרדה מלחיצה במיוחד בסוף השבוע האחרון, אחרי שאדם מבוגר מלווה במספר ילדים הגיע לביתם והטריד אותם: "חושבים שמני הוא רכוש ציבורי, מה אתם מלמדים אותם? השגת גבול? אי דחיית סיפוקים? חוסר כבוד לאחר?". צפו באירוע המלחיץ
מערכת ice | 
זוג מנצח VIP מני ממטרה ופרלה דנוך (צילום יחצ 13)
כוכבי הילדים ובני הזוג, מני ממטרה ופרלה דנוך, הם ללא ספק שניים מהכוכבים האהובים ביותר על הילדים בישראל. אבל גם למה שקרה להם בסוף השבוע האחרון, הם ממש לא היו מוכנים.
פרלה העלתה אתמול (שבת) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי היא ומני עברו הטרדה של ממש בביתם הפרטי, אחרי שאדם מבוגר יחד עם חבורה של ילדים הגיעו לביתם ודפקו על גדר ביתם תוך צעקות - ברגעים מלחיצים מאוד.
פרלה הוסיפה את הסרטון של ההטרדה ממצלמות ביתם וכתבה: "היום בצהריים שכבתי לנוח בחדר שינה כשהדלת של החדר פתוחה לחצר האחורית, מגיעים חבורת ילדים וצועקים ״מני ממטרה״ הצעקות מתגברות ואליהם מצטרף אדם מבוגר שצועק יחד איתם, זה לא הספיק אז הם גם דופקים על השער חזק ואומרים 'צאו החוצה אנחנו רואים שאתם בבית'".
פרלה המשיכה: "לפני שאמשיך את הסיפור חשוב לי להגיד, מני ואני חיים קהל, אנחנו אוהבים שניגשים ברחוב אנחנו מצטלמים, מתחבקים, משוחחים עם קהל זה הפידבק שלנו לדעת שאנחנו עושים משהו טוב בעולם הזה. אנחנו גם רגילים שאין לנו פרטיות, לא במסעדה ולא במלון ולא בשום מקום ומבינים שזה השלכות של פרסום, יש צדדים יפים ויש צדדים פחות. אבל הבית שלנו זה המקום היחידי בעולם שנותר לנו בו מעט הפרטיות שם אנחנו יכולים להתווכח, לבכות, לצעוק ולעשות מה שאנחנו רוצים בלי להרגיש בזכוכית מגדלת".
פרלה הוסיפה: "היום הרגשתי שנחצה גבול הכי אישי שיש, שמתי על עצמי חולצה ויצאתי אל אותו אדם עם חמשת הילדים שהביא איתו והסברתי בצורה יפה שזה לא נעים וזה הבית הפרטי שלנו. מני גם הוסיף בנימוס ואמר שכל מקום אחר היה מתקבל בהבנה ושלבוא עד חדר השינה שלנו לדפוק על השער בחוזקה ולצעוק ככה זה באמת צעד אחד יותר מדי".
"האיש ענה לנו שזה לא הוא מעריץ זה הילדים לחצו עליו וביקש ממני (ממטרה) כעסקת פשרה שבצאת השבת יגיע אליהם הביתה ונתן לנו את הכתובת מס פעמים בשיחה. הבנתי שאין מה להמשיך לנהל שיחה ושמדובר באדם שחושב שמני הוא רכוש ציבורי. אני מפרסמת בכוונה את הסיפור הזה, להביא למודעות של אנשים שלא פועלים חלילה מרוע אבל כן מהמון אטימות".
לסיום כתבה דנוך: "אנחנו מפורסמים ואנחנו גם בני אדם, בסוף מדובר בילדים והם לא אשמים. אבל מה אתם מלמדים אותם?? השגת המטרה ולא חשובה הדרך? השגת גבול? אי דחיית סיפוקים? חוסר כבוד לאחר? חומר למחשבה. שבוע טוב ובשורות טובות אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה