ויראלי

אב התצפיתנית החטופה: "שרה מאוד עוזרת לנו ואני רוצה שכולם ידעו"

אמש פרסם ינון מגל בעמוד הטוויטר שלו ראיון עם אלי אלבג, אביה של לירי שנחטפה לעזה, שאמר ששרה נתניהו מאוד עוזרת להם: "דברים שאנחנו לא מספרים עליהם בתקשורת, אבל אני אומר לכם, אנחנו מבקשים משרה עזרה ואנחנו יודעים שהיא עוזרת" 
מערכת ice |  7
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אמש (רביעי), פרסם העיתונאי וכוכב הפטריוטים בערוץ 14, ינון מגל סרטון מראיון שערך עם אלי אלבג, אביה של לירי אלבג, התצפיתנית מבסיס נחל עוז שנחטפה לעזה ב-7 באוקטובר. מקטע קצר מהראיון רואים את אלי מסביר ומאמת את הסיפור מאחורי העזרה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו: "אני יוצא לפעמים בהאשמות, אבל אני לא אומר לפרק את הממשלה ואני לא אומר שביבי יתפטר, דווקא יש לי מערכת יחסים טובה עם שרה". 
עוד המשיך אלבג: "מערכת יחסים טובה ביותר ומי שלא מאמין, אז אני אומר לכם, ששרה מאוד עוזרת לנו". מגל שאל את אלבג: "איך היא עוזרת?", אלבג השיג: "שירה, אשתי, עם שרה ביחד. יש להן פגישות והיא עושה כל מיני מכתבים בעזרה לשחרור, דברים שאנחנו לא מספרים עליהם בתקשורת הרבה". 
"אבל אני אומר לכם, שרה כן. כשלפעמים אנחנו מבקשים משרה תעזרי לנו ואנחנו יודעים שהיא עוזרת, אני רוצה שכולם ידעו. אני באמת מבקש בשיח הזה, תפסיקו. זה לא עוזר לנו. אני מתחנן בכל מקום, אין לנו פה ימין או שמאל, אנחנו עם ישראל אחד. גם אם הדעות שלנו שונות, אבל המטרה, היא מטרה אחת", אמר אלבג בהתרגשות. 
 
כזכור, רק לפני כמה חודשים פורסם ציטוט קשה של רעיית ראש הממשלה על החטופים שחזרו מהשבי: "שחררנו כל כך הרבה חטופים, אפילו תודה הם לא אמרו". מאז שאותו ציטוט התפוצץ ברשת, שרה כן נראתה תומכת במשפחות ועל הציטוט הגיבה: "בארבע עיניים אפשר לומר הכל, הכל שקרים והמצאות".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שיבדוק אם המכתבים נשלחו. (ל"ת)
    כמה תמימות בו 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    שרה נתניהו
    אילנה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שרה אישה נפלאה אתם לא יודעים כמה היא תומכת ועוזרת למשפחות בבקשה לא לדבר עליה לשון הרע תראו אותה במציאות ותראו כמה טובה היא ואיזה אישה חכמה
    סגור
  • 4.
    כשהיא תשחרר אותם תודיע לי.
    אסי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אתה נפלת ברשתה?
    סגור
  • כשתפסיקו לתקוע מקלות כולם עשוחררו
    קרוב רחוק של אלבג 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה לעשות שאנחנו לא משפחה של מצביעי שמאל עוכרי ישראל?
    סגור
  • 3.
    שרה דחפה לעיסקה העלובה והרופסת?
    שואלים 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין אם כדי לקבל מחמאות שרה דחפה את נתניהו לעיסקה העלובה והמופקרת. דיונים על הפסקת מלחמה כבר בשלב הראשון, ובשלב הראשון מקבלים גם חטופים שלא בחיים, אז איזה אינטרס יש למפלצות החמאס להחזיר חטופים בחיים אם נתניהו מסכים להיות כזה חלש ורופס? הרופס הזה הולך לעיסקה עם השארת חטופים חיים לסוף, שלא יקרה כנראה ואת המתים מוכן לקבל על חשבון החיים שנדחים לסוף, רק אם ישראל תסכים לסיים את המלחמה, כשהחמאס עם נצחון על חשבון הקורבנות שלנן. ביזיון
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ 14 שרה ינון מישחק מכור ערוץ ביבי ברדוגו
    סגור
  • 1.
    הבעל חוטף
    המשגיחה 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשה עוזרת לחטופים בעלה יחד עם הר גנץ ואזנכלום מפרקים מדינה
    סגור