ויראלי

עומר אדם מתלהב: "אין דברים כאלה בעולם"

עומר אדם נפגש לראשונה עם הכוכב העולה במוזיקה בארץ ששון איפרם שאולוב בחגיגות עצמאות, שניהם שרו יחד והמחמאות מצד אדם הגיעו מהר: "אין דברים כאלה בעולם" אמר על שאולוב
מערכת ice |  2
עומר אדם (צילום פלאש 90/ קוקו)
אחד השמות הבולטים במוזיקה בשנה האחרונה הוא ששון איפרם שאולוב, הפרץ עם הלההיט "משהו אמיתי בעיניים" שלאחריו יצאו עוד מגוון להיטים מששון שכבשו את המצעדים בארץ. מאז, ששון הספיק כבר להתארח בהופעת ענק של איתי לוי ואפילו לפתוח הופעה משלו בהיכל מנורה שהתקיימה לפני מספר שבועות ועוד אחת שתתקיים בעוד כחודשיים.
אמש, (שני) בערב יום העצמאות, ששון התקדם בעוד צעד משמעותי בקריירה שלו ופגש את עומר אדם, סרטונים של השניים שרים יחד ומתחבקים התפרסמו בכל רחבי הטיקטוק והרשתות החברתיות. עומר אפילו בירך את ששון ואמר: איפה הכפיים לששון? לא שהוא צריך את הכפיים שלכם. אין דברים כאלה בעולם, אם מישהו לא אוהב אותך, שיסבול"
 
@liketiktok696 כשעומר אדם פגש את ששון ״אין דברים כאלה בעולם״ #ששוןשאולוב #עומראדם #טיקטוק ♬ צליל מקורי - Like tiktok
איפרם שאולוב התפרסם החל בזכות פרסום סרטונים ויראליים שכללו גרסאות כיסוי לשירים שונים. בשנה שעברה הוציא את הסינגל "משהו אמיתי בעיניים", שהיה ללהיט הפריצה של שאולוב והגיע לחמישייה הפותחת במצעדי הפזמונים. השיר זכה בשנה האחרונה לפופולריות עצומה והפך לאחד מהמושמעים ביותר בתחנות הרדיו, ביוטיוב ובספוטיפיי, וכך הביא את שאולוב ללב המיינסטרים הישראלי. שאולוב מתחזק כמה חשבונות ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים. לאחרונה שיתף פעולה בשיר "הדם שלי" עם הזמרת אודיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר הגמד
    גינגי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ךך תץגלח פרצוף לולדה נראה כמו ערבה כרוזינית וקול קאפדנ
    סגור
  • אם אין משהו נורמלי להגיד, עדיף פשוט לסתום
    אני 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגובה מטופשת של גיבור מקלדת. ולא אני ממש לא מעריצי עומר אדם.
    סגור