ויראלי

דניאל פרץ במחווה מרגשת ליום הזיכרון: כך עלה השחקן למגרש בגרמניה

השוער הישראלי הצעיר שחתם רק באוגוסט האחרון בקבוצת באיירן מינכן הגרמנית, עלה אמש להופעת בכורה על הדשא האירופאי כאשר הוא עוטה כפפות עליהן כתוב "יהי זכרם ברוך" ו"יזכור"

מערכת ice | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
דניאל פרץ, רשם אמש (ראשון), נקודת ציון משמעותית לכדורגל הישראלי כאשר השוער הישראלי הצעיר ובן זוגה של הזמרת שבנות כמוה לא בוכות, נועה קירל, עלה להופעת הבכורה שלו על מגרש אליאץ ארנה למשחק הבית האחרון של עונת הבונדסליגה.
פרץ, עלה על המגרש, בערב יום הזיכרון לא בידיים ריקות. השוער המוכשר עלה להופעת הבכורה שלו בליגה הגרמנית, כאשר הוא עוטה כפפות עליהן כתוב "יזכור" בכפפה אחת, ו"יהי זכרם ברוך" בכפפה השנייה.
על המחווה המרגשת כתב פרץ: "רגע מרגש, מקדיש אותו לכל הגיבורים והגיבורות שנקטפו כשעזבו הכל כדי להגן ולהילחם למעננו". כזכור, במשחק אמש מול קבוצת וולפסבורג, המאמן תומאס טוכל החליט לבצע חילוף ולהכניס את פרץ. החילוף קורה על רקע דיווחי התקשורת הבלגית בדבר קיומו של משא ומתן מתקדם שמתנהל בין קבוצת אנדרכלט לבין באיירן מינכן על השאלתו של פרץ לעונה הבאה.
 

במידה ואכן תצא לפועל, בן זוגה הטרי של כוכבת הפופ הישראלית יהפוך לשוער הראשון של אנדרכלט. כמו כן, ההשאלה שעומדת על הפרק תהיה ללא אפשרות רכישה עבור הקבוצה הבלגית ובמהלכה הוא צפוי להחמיץ חלק מההכנות לעונה עקב השתתפותו באולימפיאדה פריז עם נבחרת ישראל הצעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה