ויראלי

דניאל גרינברג נחשפת: "למה הרבה מהתעשייה לא אוהבים אותך?"

גרושתו של אייל גולן משתפת: "הרבה לא אוהבים ... אני יודעת. אבל זה כי הם לא מכירים אותי אישית או עוקבים אחרי יום יום. הם רק שומעים עלי דרך כותרות וציטוטים בתקשורת. ואולי גם כאלה שעוקבים יום יום לכי תדעי, מה יש לבן אדם לעקוב אחרי בן אדם שהוא לא אוהב?"
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אחרי שסיפרה על מצבה הרפואי הלא פשוט, גרושתו של הזמר אייל גולן וזוגתו הנוכחית, דניאל גרינברג, ערכה אמש [אור לראשון] סשן מרתק של שאלות ותשובות עם העוקבות שלה באינסטגרם והיא ענתה על שאלה מסקרנת בנוגע למצב שלה בתעשייה והאם היא חווה ניכור.
אחת העוקבות שאלה: "היי דניאל, יכולה אולי להגיד מה דעתך למה הרבה מהתעשייה לא אוהבים אותך?", על כך השיבה: "היוש, אחלה שאלה ואחרונה להיום לפני הכל, אולי כי אני אומרת ועושה מה שבא לי ואולי לפעמים לא כמצופה .. אבל זה מה יש חח לא מצליחה זה לא אמיתי לי לזייף את העקרונות שלי".

היא המשיכה: "וזה נכון, הרבה לא אוהבים ... אני יודעת. אבל זה כי הם לא מכירים אותי אישית או עוקבים אחרי יום יום. הם רק שומעים עלי דרך כותרות וציטוטים בתקשורת. ואולי גם כאלה שעוקבים יום יום לכי תדעי, מה יש לבן אדם לעקוב אחרי בן אדם שהוא לא אוהב? וזה בסדר, לא את כולם אנחנו צריכים לאהוב. אני כל הזמן מצטיירת כחזקה וכוחנית.. אני לא בהכרח כזאת. אבל כנראה שזה מה יש ואני מתעסקת בעיקר".
לסיכום כתבה: "אתן מכירות אותי, אתן חיות אותי יום יום. ולכן אתן כלכך יקרות לי כי אתן איתנות, אמינות, עוצמתיות ... ואתן מראות לי את זה בכל יום. וזה מה שחשוב לי, אתן והבית שלי ...כל המסביב נקראים "רעשי רקע" צריך לבחור אם לתת להם במה או לא, אצלי הם לא מקבלים ברוך השם ולילה טוב להיום מלכות, שבוע מבורך ובשורות טובות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מכיר
    א 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה לי שהיא כותבת ! נראה שיש מישהי שמתחזקת את הדף שלה.
    סגור