ויראלי

במהלך הופעה: נסרין קדרי חשפה כי היא בחודש הרביעי להריונה

נסרין קדרי חשפה הערב במהלך הופעה בהיכל מנורה כי היא נמצאת בהיריון שני, עם אח או אחות לבנם הבכור, ריף. נכחו בקהל והתרגשו יחד איתה: ליאל אלי, שהגיעה לאחר הריב המתוקשר ביניהן, עומר אדם ויעל שלביה 
רוני שיינר | 
נסרין קדרי (צילום עומרי לוי)
נסרין קדרי הופיעה הערב בהיכל מנורה מול כ-8000 אנשים. במהלך ביצוע השיר "יש לי אותך", שיתפה קדרי את הקהל כי היא נמצאת בהיריון שני מבעלה, רום שמיר. על הבמה נשמעו דפיקות לב ממוניטור חי ועל המסכים הופיע אולטרסאונד של עובר. 
קדרי ושמיר נישאו באפריל 2022 ובנובמבר באותה השנה נולד בנם הבכור, ריף. 

בחודש הרביעי להריונה. נסרין קדרי (צילום: עומרי לוי)
בין הנוכחים הערב בהופעה הייתה כוכבת הרשת ליאל אלי. בין ליאל ונסרין פרץ בפברואר האחרון ריב מתוקשר, לאחר שאלי העבירה ביקורת, בעקבות צפיה בריאליטי בסדרה של נסרין ומשפחתה, על הזוגיות בין נסרין לבין בעלה. 

ליאל אלי בהופעה של נסרין (צילום: עומרי לוי)
"הוא (רום) מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי ווייבים רעים", כתבה והוסיפה: "אני מרגישה שיש מלא בחורות צעירות ונשים שיכולות להישאב למערכת יחסים כזאת, וזה כואב לי ברמות. זה מסוג הסדרות שצריך להקרין בבית ספר, וללמד איך גבר לא צריך להתנהג".  
 
נסרין לא עברה על כך השתיקה והגיבה: "אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות וחייבת להגיד לכן משהו. כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרות היא רעה! צריך להיות בנאדם ממש אכזרי כדי לעשות כזה דבר". 
נסרין הוסיפה: "אם היא באמת חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות. כי לפרסם את דעתה ברבים זה ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל אותך ברבים וזה הכי רעיל שיש. מאחלת לכן שתמיד תדעו להקשיב לעצמכן ולא לרעל". 
 
גם מאיה בוסקילה התערבה כשתפסה את הצד הברור של החברה והקולגה נסרין: "זאת אני אחרי שלושה ימים במיטה עם וירוס של החיים. אבל זה עדיף על וירוס קנאה ולשון הרע... לא? מסתבר שכל אחד והוירוס שלו".  
הערב כאמור נכחה ליאל בהופעה ונראה כי הסכסוך נמצא הרחק מאחוריהן. בין האורחים הנוספים שהגיעו הערב לצפות בנסרין על הבמה היו עומר אדם וזוגתו יעל שלביה, והקומיקאית ליטל שוורץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה