ויראלי

"לא שמעת על גלולות?": אמא של קורין גדעון בתגובה מפתיעה

המגישה עבדה על המשפחה וכאילו ביימה תמונה משפחתית, אלא שהיא בכלל הפעילה וידאו ואחרי שספרה לאחור, היא הכריזה על ההיריון המרגש כשאחיה ואביה התרגשו מאוד למשמע הבשורה ונשקו לראשה. אמא ורדה המופתעת דווקא אמרה לה: "מה? מה בוער? שמעת על גלולות? לא הבנתי, מה נהיה? אוויר, מילא לך, אבל לי נגמר כבר האוויר"
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
ממש לפני כמה שבועות, קורין גדעון, מנחת הטלוויזיה המוכרת והמשפיענית, בת ה-31, מודיעה על הריון שלישי. לקורין ובעלה חילי יש שני ילדים, לאחרונה גם פורסם שעברו לביתם החדש שיוכל להתאים להרחבת המשפחה, אבל איך הגיבו במשפחתה להודעה המפתיעה?
מסתבר שנרשמה גם הפתעה, גדעון שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם ברגע בו בישרה למשפחתה על ההיריון המדובר, כשהיא עבדה עליהם ותפסה את אמא שלה, ורדה, בכלל לא מוכנה להודעה.
 
המגישה עבדה על המשפחה וכאילו ביימה תמונה משפחתית, אלא שהיא בכלל הפעילה וידאו ואחרי שספרה לאחור, היא הכריזה על ההיריון המרגש כשאחיה ואביה התרגשו מאוד למשמע הבשורה ונשקו לראשה. אמא ורדה המופתעת דווקא אמרה לה: "מה? מה בוער? שמעת על גלולות? לא הבנתי, מה נהיה? אוויר, מילא לך, אבל לי נגמר כבר האוויר".

אלונה בת ה-3 ורפאל בן השנה וחצי יהפכו לאחים גדולים והלידה צפויה בספטמבר, כשכרגע עדיין לא חשפו השניים את מין הילוד. ולפחות בצל התקופה הקשה בה נמצאת המדינה, לפחות הזוג מוצא חדשות משמחות ובשורות טובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה