ויראלי

גרושתו של סטטיק עוזבת את ישראל? "לגמרי חוויה מתקנת"

פולק כתבה על כך בחשבון האינסטגרם שלה: “לגמרי חוויה מתקנת. התאהבתי באל איי התאהבתי בפאלם ספרינגס. הודעתי בקבוצה של החבר׳ה שאני לא חוזרת אבל אל דאגה”. חברה טובה שלה הגיבה: “הבקשה נדחתה. יש יותר מדי מעריצים בארץ כדי למכור אותנו בעד המקומיים שם”
מערכת ice |  2
שרית פולק (צילום אור גפן)
האם שרית פולק עוזבת את ישראל? קצת יותר משנה חלפה מאז הפרידה המתוקשרת שלה מבעלה לשעבר, סטטיק, ומאז היא עוד לא נכנסה למערכת יחסים רצינית עם גבר אחר, כך או כך היא החליטה לטוס לארצות הברית ושתלה לא מעט רמזים שאולי זה לכיוון אחד.
באינסטגרם שלה פולק שנמצאת בימים אלו בארצות הברית ומתמקמת בקליפורניה בדגש על לוס אנג’לס והיא אף שיתפה את עוקביה לפני כיממה בתרחיש שהודיעה כי היא לא מתכוונת לחזור, אבל קשה לשפוט האם מדובר בבדיחה או שזו האמת.

פולק כתבה על כך בחשבון האינסטגרם שלה: “לגמרי חוויה מתקנת. התאהבתי באל איי התאהבתי בפאלם ספרינגס. הודעתי בקבוצה של החבר׳ה שאני לא חוזרת אבל אל דאגה”. חברה טובה שלה הגיבה: “הבקשה נדחתה. יש יותר מידיי מעריצים בארץ כדי למכור אותנו בעד המקומיים שם”.
מגיב נוסף מבין חבריה גם לא חושב שהיא רצינית ברעיון: “סתלבט במקסימום”. ואילו עוקבת אחרת החליטה לפרגן לפולק על האפשרות: “הלוואי ותמצאי אהבה אמיתית וטובה מעבר לים”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש המון, ההורים והדודים (ל"ת)
    המעריצים 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וגם ערב רב עלה איתם
    חניבעל 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מעניין את ....
    סגור