ויראלי

אופירה אסייג במהפך מפיל לסת: כך היא נראית עכשיו

אסייג שמתייצבת אצל קרן אייזנבאום לאימוני כוח ומוסיפה בשבתות שיעור ספינינג, זאת לצד ביקורים אצל לאה שנירר חברתה הטובה במכון וכן בטיפולים קוסמטיים אצל חברתה הטובה פולה בליק, כבר השילה 26 ק"ג ממשקלה

מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג בכושר שיא ונראית טוב מתמיד. רשת גולף בקמפיין ראשון עם אשת התקשורת אופירה אסייג, מגישת אופירה ולוינסון בימי שישי בקשת 12 ו'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו תל אביב, 102FM. היא הגיעה למשקל שבו לא הייתה שנים וכבר השילה לא פחות מ-26 ק"ג ממשקלה.
בישראל היום פרסמה רותם רוזנסקי כי אסייג מתייצבת אצל קרן אייזנבאום לאימוני כוח ומוסיפה בשבתות שיעור ספינינג. זאת לצד ביקורים אצל לאה שנירר חברתה הטובה במכון וכן בטיפולים קוסמטיים אצל חברתה הטובה פולה בליק.
 

אשת התקשורת עשתה רק בשנה שעברה צעד נועז במיוחד בקמפיין גולף עם המוזיקאי והשחקן צחי הלוי והשחקנית יעל אלקנה, שניהם זוכי 'הזמר במסכה' בה כיהנה ומכהנת אופירה אסייג כשופטת. המגישה כמובן כבר בת 50, אבל נמצאת באחת התקופות הטובות בחייה, הן בעשייה וכמובן מבחינת המראה אותו היא מטפחת בקפידה.
 
לא מכבר היא סיפרה: " זה אוכל נכון, זה טיפולים של פולה, זה ספורט פילאטיס עם לאה, זו תזונה נכונה, זאת עבודה, אני עכשיו אני מדברת איתך אני קצת רעבה, אז אני אלך לדפוק שווארמה בפיתה? לא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה