ויראלי

איילה חסון בחשיפה מטלטלת: "דואגים להדליף רק דברים מסוימים"

המגישה אמרה: "לאהרון חליוה יש אחריות מאוד גדולה על האירועים אבל הוא לא לבד, הסיפור הגדול זה אותה תכנית שחשפתי הנקראת 'חומת יריחו', מצגת שהוצגה גם לראש אמ"ן. באותו לילה לפני השביעי לאוקטובר הרמטכ"ל פותח את השיחה עם השאלה 'ראש אמ"ן על הקו?' ואומרים לו 'לא'"
מערכת ice |  4
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
בשיחה שעסקה במחדל השביעי באוקטובר, אילה חסון אמרה אמש [שני] כמה דברים קשים לשי גולדשטיין וארז תדמור בראיון לרדיו גלי ישראל: "נעשים פה ניסיונות לעצב את התודעה, לעצב לציבור את הנרטיב, וכשיש פה קבוצה של אנשים שכשלו יחד - הם גם מחפים אחד על השני".
עוד היא אמרה: "לחליוה יש אחריות מאוד גדולה על האירועים אבל הוא לא לבד, הסיפור הגדול זה אותה תכנית שחשפתי הנקראת 'חומת יריחו', מצגת שהוצגה גם לראש אמ"ן. באותו לילה לפני השביעי לאוקטובר הרמטכ"ל פותח את השיחה עם השאלה 'ראש אמ"ן על הקו?' ואומרים לו 'לא'".

היא המשיכה: "ואני שואלת למה הרמטכ"ל לא דופק באותו רגע על השולחן? הרי שיחת חיתוך מצב לא מקיימים בלי ראש אמ"ן. אין עוררין שהעוזר של חליוה צלצל אליו בשעה 3 וחצי לפנות בוקר ופה מתחילות הגרסאות השונות".
לסיום חשפה: "גורם מסוים מתעקש באוזניי שהוא אמר לו 'עזוב זה תרגיל - אני הולך לישון' ודובר צה"ל אומר שראש אמ"ן לא זומן לשיחה בכלל... אני דואגת שיש פה בעלי כוח ואינטרסים שדואגים להדליף רק דברים מסוימים"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל מה שנתניהו עושה שלושים שנה זה לפברק נרטיב
    אלי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשיו חיסכון עוזרת לו לפברק את נרטיב הבוגדים שהבן שלו מפיץ בכל חור
    סגור
  • 3.
    אשה אמיצה וישרה
    רעות 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת חייבת להתגלות
    סגור
  • 2.
    ראשי המודיעין מעדיפים יותר לדגמן
    ניר 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש למנות רמטכ"ל וראש אמ"ן מיחידות השדה, שמחוברים לשטח . ולא גנרלים שרוצים להיות דוגמנים.
    סגור
  • 1.
    הרמטכ"ל ראש אמ"ן ועוד גנרלים - לכלא
    דודו 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרמטכ"ל ראש אמן וצמרת הפיקוד מיידית לכלא הם ורק הם אחראים שגרמו לאסון הכבד בו נרצחו נחטפו נהרגו מיטב לוחמים, בנות צעירות ובנים, אלפים עדיין עקורים מביתם והלחימה נמשכת בלי סוף. עכשו מתחיל הרמטכ"ל השחצני להקים וועדה לכיסוי תחת, כל מה שהעסיק אותו את חליווה ועוד זה הפוליטיקה ולא ביטחון המדינה
    סגור