ויראלי

אקי אבני עזב את הבית? זה היעד החדש אליו עבר

אבני נטש את הווילה המשותפת לכאורה בכפר שמריהו, אליה נכנס עם אשתו ניקול מילר לפני כשנה, ועבר לדירה קטנה לבדו בהרצליה. הוא אף זכה לשרות ממסדרות בתים מקצועיות שאף פרגן להן בפוסט ברשתות החברתיות
מערכת ice |  2
אקי אבני
אקי אבני, מי שהנחה את טקס הדלקת המשואות המסורתי בהר הרצל בערב יום העצמאות ה-75 של ורק בשנה שעברה עבר לבית חדש ומפואר בהרצליה פיתוח עם אשתו ניקול מילר והבנות, החליטו להתגרש אחרי 9 שנים.
עתה, ב-TMI פורסם, שמסתבר כי אבני נטש את הווילה המשותפת לכאורה בכפר שמריהו, אליה נכנסו בני הזוג לפני כשנה, ועבר לדירה קטנה לבדו בהרצליה. הוא אף זכה לשרות ממסדרות בתים מקצועיות שאף פרגן להן בפוסט ברשתות החברתיות.

ליאורה גולדנברג שטרן שאלה את ניקול מילר וזכתה לתשובה תקיפה: "החיים שלי הם פרטיים, ואני מבקשת ממך לא להתקשר לפה בבקשה". אבני לא הגיב לשאלות של העיתונאית בנושא.
למי ששכח, אבני ומילר התחתנו בשנת 2014 כשהאחרונה הייתה בהיריון עם בתם אמיליה, השניים גם הביאו לעולם 2016 את בתם הקטנה גרייס פיי. הגרושה שלו סנדי בר אגב הייתה בחתונה המדוברת. השניים לא הגיבו לפרסום של TMI.
 

אגב, התקופה הנהדרת בחייו של השחקן נמשכה לאחרונה ולראשונה בקריירה אקי אבני מחליט לא רק לעמוד מול המצלמה, אלא גם מאחוריה היות שגם יביים וישחק בסרט חדש שלו. "כולם מחכים לו" - בכיכובם של אקי אבני, דנה פרידר, מאור שוויצר, צחי הלוי, איציק כהן, גלית הרשקוביץ, נועם קליינשטיין, לבנה פינקלשטיין, אורי הוכמן ומופק על ידי סינמה ג׳ט - יצא ב-18.05 בכל בתי הקולנוע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחזרו!!.
    חנניה בית 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אקי, מה הקורה?? בגילך להתגרש?? מאישה טובה ורצינית, על מה לעזאזל רבתם?? מה?? יש פה ילדים, לא משנה על רבתם..הילדים רוצים אתכם ביחד!!, לא משנה על מה רבתם זה לרץא סיבה להיפרד..היה טוב בעבר וכך כם בעתיד..פשוט מאוד!!.
    סגור
  • 1.
    כמה אבא שלה יכול לפרנס שחקן? (ל"ת)
    אבי 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור