בארץ

הדלקת משואות 2023: אלו המנחים שנבחרו להנחות את הטקס

אם לא יקרה משהו מיוחד ובלתי צפוי, השחקן אקי אבני והדוגמנית מורן אטיאס הם אלו שיזכו לכבוד המיוחד, כאשר הפרטים האחרונים נסגרים ממש ברגעים אלו
מערכת ice | 
טקס הדלקת המשואות (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יום העצמאות מתקרב ואיתו טקס הדלקת המשואות המסורתי. לאור המצב החברתי המורכב והמתוח בארצנו, מדובר השנה בטקס רגיש במיוחד ולא כל כך ברור מה תהיה האווירה סביב החג הלאומי ברגע האמת. על רקע הדברים, מסקרן לדעת מי ינחה השנה את הטקס, שהוא אחד מהסמלים החשובים והקדושים של מדינת ישראל. אז יש לנו תשובה בשבילכם.
הדוגמנית מורן אטיאס והשחקן אקי אבני, הם אלו שעל פי המסתמן ינחו את טקס המשואות, אם לא יקרו בלתמ"ם מיוחדים של הרגע האחרון. על כך דיווח לראשונה העיתונאי גיל משעלי בחשבון הטווויטר שלו: "פרסום ראשון: אקי אבני צפוי להנחות את טקס הדלקת המשואות לצד מורן אטיאס. הצדדים נמצאים בשלבי סגירה אחרונים ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, השחקן ינחה את הטקס לצד אטיאס, כך לפי גורמים המעורים בפרטים".
לפני כחודש, אטיאס הנחתה את ערב הנשים "ME FIRST", במהלכו התרחשה דרמה רפואית לא קטנה, אותה הדוגמנית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני כל הזמן שוקלת כמה כנה אני צריכה להיות באינסטגרם. מצד אחד אני בונה יום שכולו בנוי עבורכן, עבורנו, שנקשיב לעצמנו, נבחר בעצמנו, ואני ממש הקדשתי לזה את כל כולי. נכון, אני בנאדם שחי במצוינות ויש לזה מחיר, אבל בדרך עשיתי את הטעות הכי גדולה והסנדלר כנראה הולך יחף, ושכחתי את עצמי. כבר כמה ימים שאני לא מרגישה טוב, אבל היום היה לי קשה לנשום, לדבר. הייתי אמורה להיות בעוד תוכנית אירוח כדי לקדם את הפרויקט, ופשוט לא הייתי מסוגלת. הייתי חייבת לבטל. כשאת מבטלת תוכנית אירוח באותו יום, אז כמובן הראש רץ. מלא מחשבות. אבל זה בדיוק המקום הזה שאת צריכה לעצור, להקשיב לעצמך ולגוף שלך. הגוף שלך קורס, אומר לך 'סטופ'".
אטיאס הוסיפה ושחזרה את רגעי האימה: "אני אשכרה לא הצלחתי לנשום היום. הזמנו מד"א ולא רציתי כמובן ללכת לשום בית חולים כי אני צריכה לעבוד. וזה לא בדיוק עבודה, זאת לא באמת עבודה שלי. למה הכנסתי לעצמי את זה לראש? רציתי לעשות משהו מעצים. איך אני יכולה לדבר על משהו שאני לא באמת מיישמת בעצמי? אז העזתי להגיד לא. ביטלתי את הראיון. לא מרגישה עם זה מעולה, אבל זו הדרך להקשיב לעצמך, ולתת לכם את כל כולי באירוע. הרבה תובנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה