ויראלי

מיכל אמדורסקי מציינת יומולדת: "לא מרגישה חגיגה"

מיכל אמדורסקי מציינת היום את יום הולדתה ה-49: "נכון, יומולדת. אבל לא מרגישה חגיגה, אלא הישרדות אישית ולאומית. אומרת תודה מראש, אך מבקשת מכם שאת כל אנרגיות האיחולים, תפנו לאיחול כזה בלבד: השבת החטופים במיידית"
רוני שיינר |  1
מיכל אמדורסקי (צילום אינסטגרם)
הזמרת והשחקנית מיכל אמדורסקי מציינת היום את הגיעה לגיל 49. לפני זמן קצר, פרסמה אמדורסקי סטורי, בו היא משפת את עוקביה בתחושות: 
"נכון, יומולדת. אבל לא מרגישה חגיגה, אלא הישרדות אישית ולאומית. אומרת תודה מראש, אך מבקשת מכם שאת כל אנרגיות האיחולים, תפנו לאיחול כזה בלבד: השבת החטופים במיידית! לא להתרגל ולא להניח! בריאות והחלמה לכל הפצועים בגוף ובנפש".
אמדורסקי המשיכה וכתבה: "שחיילינו, כוחות הביטחון וכל הגיבורים ישובו הביתה בשלום. חיבוק, אהבה ותמיכה אינסופית למשפחות הנרצחים. מודה".  
מוקדם יותר הבוקר, התייחסה אופירה אסייג לתאריך שחל היום: "עוד בוקר שאנחנו פה והחטופים בידיי השטן. באיזה עולם אנחנו חיים? איך אפשר ככה? הלך פה הביטחון, הלכה פה התקווה ואיש לא יודע מה הלאה... ומי לוקח אחריות? הירח". 
אלמוג בוקר כתב: "התעוררתי הבוקר בשעה 06:29 בדיוק. אר אחרי חצי שעה הבנתי למה. 7 בחודש. 5 חודשים. כאב שלא מרפה מהגוף. 5 חודשים, יש בינינו מי שחזרו לשגרה. רובנו. עבודה, לימודים, בתי קפה, חופשות בחו"ל. לאט לאט הכל חוזר, אבל המוח מסרב לחזור לשם. 5 חודשים ו-134 חברים שלנו, הורים וילדים שלא חזרו לשגרה. אסור לנו להמשיך הלאה לפני שכולם חוזרים הביתה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בע"ה בשנה הבאה תחגגי "יובל" בששון ושמחה!
    Lully 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...
    סגור