משפט

מיכל אמדורסקי מקבלת איומים על חייה: "הורגת פלסטינים בעזה"

הזמרת והשחקנית שהתגייסה להסברה הישראלית, הגישה תלונה במשטרה בעקבות עשרות הודעות ושיחות טלפון שהגיעו לטלפון הנייד שלה, עם שלל קללות ואיומים
מערכת ice |  1
מיכל אמדורסקי (צילום אינסטגרם)
מאז תחילת המלחמה, התגייסה הזמרת והשחקנית מיכל אמדורסקי להסברה הישראלית ומפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה לא מעט סרטונים ותמונות הממחישים את העמדה הישראלית. אלא שלהסברה יש מחיר, ואמדורסקי החלה לקבל באחרונה אינספור איומים על חייה.
אתר מאקו חשף כי אמדורסקי הגישה אתמול (רביעי) תלונה במשטרת יפו על איומים והטרדות שהיא מקבלת לטלפון הנייד שלה. עשרות הודעות ושיחות טלפון, רובם בשפה הערבית, הגיעו אליה והן כוללות קללות כגון "רוצה לז**ן את אחותך השר**טה בגלל פלסטינים שהרגת בעזה, ולכל היהודים באשר הם, אחותכם זונה". אמדורסקי הגיבה למאקו: "ההסברה שלי בעיקרה באנגלית, בגלל שאני יודעת שיש לי עוקבים לא מהארץ. מי שייכנס בי או במדינת ישראל, אני אכנס בו בחזרה - בכל אמצעי שיתאפשר לי".

השבוע פורסם כי גם אשת העסקים ניקול ראידמן, התורמת להסברה הישראלית, קיבלה איומים על חייה בוואטסאפ. בהודעה שנתקבלה ממספר לא מזוהה, עם דגל הרשות הפלסטינית, נכתב: "אנחנו נהרוג אותך ואת משפחתך". ראידמן עצמה לא נבהלה ושיתפה: "מתקפת בוטים של חמאס על הוואטסאפ שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסתבר שעדיף נשים מאשר גברים
    רמי המבין הגדול 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לראות את "הגברים" הרכרוכים האלה בכנסת שמנהלים את המדינה ולהבין...
    סגור