ויראלי

ציצית של הרב קנייבסקי זצ"ל עומדת למכירה: הסכום המטורף נחשף

ציצית של הרב קנייבסקי זצ"ל עומדת למכירה בבית המכירות "Winner'S" בירושלים, תמורת סכום התחלתי של 3,000 דולר (כ-11,000 שקל). על פי הערכות, אותו פריט יימכר תמורת 15,000 דולר. המוכר נותר אנונימי, אך כבר הכריז לאן יילך הכסף מהמכירה הצפויה
מערכת ice | 
הרב חיים קנייבסקי (צילום פלאש 90/ יעקב ניומי)
בגיל 94, שר התורה ואחד מהרבנים החשובים והגדולים ביותר בישראל, הרב חיים קנייבסקי זצ"ל, הלך לעולמו לפני כשנה וחצי. היום (רביעי) נחשף כי בבית המכירות  "Winner'S" בירושלים, מוצעת למכירה הציצית אותה לבש הרב קנייבסקי זצ"ל בסכום חסר תקדים.
למעשה, בית המכירות קבע סכום התחלתי של 3,000 דולר (כ-11,000 שקל) עבור אותה ציצית. הסכום המוצע הוא כמובן סכום התחלתי, ובבית המכירות הירושלמי מצפים כי הפריט יימכר ב-10 במרץ בסכום של כ-15,000 דולר, שהם שווי ערך לכ-52,000 שקל.
בתיאור של הפריט נכתב כי "הטלית קטן הינה משנותיו המוקדמות של מרן שר התורה. היא עשויה בד כותנה משובח ושונה מבדי הציציות בנות ימינו. בד הטלית חלק לגמרי, ללא דוגמה, גם לא מתוך הבד עצמו. ניכרים בבד סימני השימוש רב השנים של מרן שר התורה, שסיים בוודאי יותר מפעם אחת את הש"ס בעודו מעוטף בטלית-קטן זה. גם בחוטי הציצית ניכרים משמושו ונשיקות פיהו של הגרח"ק מדי יום ביומו במשך שנים רבות". 
אז לאן יילך הכסף אתם שואלים? המוכר, ששומר על אנונימיות, מצהיר כי הוא מתכוון לתרום את הכסף שירוויח מאותו פריט של הרב המכובד: ההכנסות ממכירת הפריט מיועדות להחזקת תורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה