בארץ

הרב קנייבסקי שובר שיאים לאחר מותו: סכום העתק שנמכר כובעו נחשף

העיתונאי החרדי ישראל כהן חשף בחשבון הטוויטר שלו שאיש עסקים אמריקאי רכש באמצעות בית מכירות מפורסם השטריימל של הרב קנייבסקי ז"ל בסכום עתק של 1.8 מיליון דולר
מערכת ice | 
הרב חיים קנייבסקי (צילום פלאש 90/ שלומי כהן)
פרשן הרדיו החרדי "קול ברמה" ישראל כהן חשף בחשבון הטוויטר שלו, שאיש עסקים אמריקאי רכש באמצעות בית מכירות מפורסם את השטריימל של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי ז"ל בסכום עתק של 1.8 מיליון דולר.
בנוסף להיותו פרשן ברדיו קול ברמה, כותב כהן טורי דעה במגוון אתרי חדשות נוספים לרבות "הארץ". הוא מסקר את התחום הפוליטי החרדי וכן את חצרות הרבנים והאדמו"רים.
מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי נפטר לפני יותר משנה וחצי בגיל 94. בתקופת חייו היה קנייבסקי לרב חרדי-ליטאי בולט וחיבר ספרים רבים במגון מקצועות. הרב קנייבסקי היה מפורסם גם מחוץ למגזר החרדי ורבים הגיעו אליו על מנת לקבל את ברכתו. עד למותו בחודש מרץ 2022 היה לאחד משני המנהיגים הגדולים של הציבור החרדי ואף לקחת חלק במספר ישיבות של מועצת גדולי התורה של דגל התורה למרות שלא היה חבר בה.
בהלוויתו השתתפו בין 500-750 אלף בני אדם והיא הייתה ללוויה השנייה בגודלה בתולדות מדינת ישראל לאחר הלוויתו של ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס ב-2016.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה